W ramach serii kilkuminutowych filmów dokumentalnych, stworzonej dla Royal Caribbean przez agencję Mullen Lowe U.S., przedstawione zostały trzy różne historie związane z mieszkańcami Kuby. Pierwsza część skupia się na Gabrieli, która trenuje balet, aby zostać pierwszą czarnoskórą primabaleriną w zespole Ballet National de Cuba. Drugi film opowiada o restauracji Paladar La Esperanza, a z kolei w trzeciej części możemy poznać historię Enmanuela, biologa, który dodatkowo zajmuje się wspinaczką, co pomaga mu w lepszym poznawaniu formacji skalnych Kuby.
Zobacz również
Kuba jest tematem drugiej części serii filmów dokomentalnych cyklu The Local, natomiast pierwsza część, która ukazała się w ubiegłym roku, skupiała się na Alasce.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Niestety coraz więcej miejsc na świecie zostaje zniszczonych przez działalność człowieka. Aby uświadomić, jak bardzo istotne jest dbanie o środowisko, WWF przeprowadziło kampanię na Instagramie, w ramach której znani influencerzy zamieszczali zdjęcia różnych przepięknych miejsc, a następnie uświadamiali, jak wyglądają one obecnie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing