Wrocławska spółka gamingowa wyróżnia się nie tylko strukturą przychodów, ale również dużą dynamiką wzrostu wyników finansowych w ujęciu rocznym.
Zespół developerów z The Dust specjalizuje się w produkcji gier na urządzenia mobilne w dwóch modelach: produkcji reklamowych na zlecenie (tzw. advergaming) oraz własnych, dostępnych w modelu F2P (free-to-play). Spółka rozwija swoje kompetencje w obszarze nowych technologii, w ostatnim czasie zwiększyła zatrudnienie i stale wzmacnia swoją pozycję na rynku. Realizacje studia zdobyły też wyróżnienia w prestiżowych konkursach jak: Golden Arrow, Mobile Trends Awards czy Kreatura.
Zobacz również
W 2017 r. w ujęciu r/r, spółka odnotowała wzrost przychodów netto ze sprzedaży o 113%, jej zysk operacyjny wyniósł 240 tys. zł, a EBITDA 255 tys. zł. Zysk netto liczył 231 tys. złotych, a wartość sumy bilansowej wzrosła o 262%. The Dust dobre wyniki tłumaczy rosnącym zainteresowaniem rynkiem nowych technologii, w tym VR (virtual reality) i AR (augmented reality).
Cieszy nas ten trend, bowiem pokrywa się z przyjętą przez nas strategią. Zakładamy dalszy, dynamiczny rozwój produkcji własnych oraz utrzymanie pozycji lidera advergamingu w Polsce – ZAPOWIADA JAKUB WOLFF, CEO THE DUST (GRUPA ME & MY FRIENDS).
Debiut The Dust na NewConnect odbędzie się 16 kwietnia br. Decyzją Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. będzie to pierwszy dzień notowania 735 000 akcji serii B i 145 000 akcji serii C tej spółki. Akcje będą notowane pod nazwą skróconą „THEDUST” i oznaczeniem „THD”. To także ważna data dla Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, bowiem w tym samym dniu – 16 kwietnia 1991 roku odbyła się pierwsza, historyczna sesja notowań, podczas której zadebiutowało 5 spółek.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing