Loteria „Ustaw sobie Ż” startuje 19 kwietnia i potrwa 19 tygodni. Aktywacja oparta jest na innowacyjnym i bardzo atrakcyjnym dla konsumentów mechanizmie. Aby wziąć udział w promocji wystarczy kupić piwo Żywiec, znaleźć kod pod kapslem lub zawleczką, zarejestrować go na stronie zywiec.com.pl lub przez Messenger i ustawić piwa Żywiec w dowolnej, wybranej przez siebie kolejności. Co tydzień, spośród zgłoszonych ustawień losowane jest jedno i jego autor wygrywa 300 000 zł.
– Oceniając wyniki z poprzedniego roku, nie mieliśmy wątpliwości, że warto powtórzyć ten niezwykle skuteczny i atrakcyjny dla konsumentów mechanizm. Ubiegłoroczna edycja nie tylko cieszyła się ogromną popularnością, o czym świadczy rekordowa liczba zgłoszeń, ale co najważniejsze przyczyniła się do umocnienia pozycji marki na rynku – mówi Ewa Kierlik, Senior Brand Manager Żywca. – Wierzymy, że tegoroczna edycja, między innymi dzięki wydłużeniu czasu jej trwania oraz możliwości dokonywania zgłoszeń przez Messenger, będzie miała jeszcze szerszy zasięg i będzie bardziej dostępna dla każdego potencjalnego uczestnika – dodaje.
Zobacz również
Pierwsze losowanie 300 000 zł odbędzie się już 26 kwietnia, a kolejne w każdy czwartek (z wyjątkiem 4 maja i 1 czerwca) przez 19 tygodni. W promocji biorą udział piwa: Żywiec Jasne Pełne, Żywiec Białe, Żywiec APA, Żywiec Amerykańskie Pszeniczne, Żywiec Porter, Żywiec IPA. Promocyjne kapsle zostały oznaczone czerwoną literą Ż.
Autorem pomysłu loterii „Ustaw sobie Ż” jest agencja Just. Za realizację loterii odpowiada agencja G3 Group. Kampanię TV stworzyła 2012 Agency. Za działania digital odpowiada agencja VML Poland, PR agencja Hope. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach