Kampania koncentruje się na pokazaniu bogatej oferty all inclusive, pięknych plaż i doskonałego klimatu Turcji i jest realizowana łącznie na 1.300 rowerach w 11 miastach w Polsce. Największą liczbę 350 rowerów wykorzystano w Warszawie. Ponadto świadkami kampanii są również m. in. mieszkańcy Wrocławia, Łodzi, Poznania, Lublina, Szczecina czy Katowic.
Dzięki swojej unikalności rower miejski stwarza doskonałą przestrzeń do ekspozycji reklamowej i dociera do szerokich rzesz mieszkańców, w tym oczywiście idealnie do aktywnej i wielkomiejskiej grupy docelowej. Atutem ekspozycji reklamowej na rowerach miejskich jest fakt, że rowery w unikalny i nieinwazyjny sposób pozwalają dotrzeć w te miejsca, gdzie inne formy promocji marek są limitowane. Ze względu na niewielkie tempo przemieszczania się jednośladu reklama na skrzydełkach rowerów jest niezwykle czytelna, a przy tym gwarantuje również duży zasięg. Rower miejski stał się stałym elementem codziennego transportu publicznego i nie jest już tylko sprzętem sportowo-wypoczynkowym. Zgodnie z Warszawskim Pomiarem Ruchu Drogowego 2017 w samej Warszawie w dni robocze z rowerów miejskich korzysta prawie 76 tysięcy osób (czyli średnio 15 tysięcy dziennie), a w soboty i niedziele liczby te rosną i sięgają ponad 18-20 tysięcy. Rosnąca z roku na rok liczba wypożyczeń i liczba nowych rowerów miejskich w Polsce oraz wzrost pozytywnej percepcji jednośladów sprawia, że są one jedną z najbardziej docenianych form powierzchni reklamowych OOH.
Zobacz również
„Firmy wykorzystujące w kampaniach rowery miejskie postrzegane są jako nowoczesne, mobilne i społecznie zaangażowane, idealnie wpasowują się w grupę docelową ludzi aktywnych. ITAKA tak właśnie chce być postrzegana! Dlatego cieszy nas fakt, że Synergic zaoferował i przekonał nas do użycia nowatorskiego sposobu komunikacji z naszymi Klientami. Dzięki temu rozwiązaniu nasz sposób dialogu z Klientami zyskał nowy, „uskrzydlony” wymiar w przestrzeni miejskiej” – przekonuje Adam Banczerowski, Menadżer ds. Rozwoju ITAKA.
„Przez najbliższe dwa miesiące co dziesiąty rower miejski w Polsce będzie przypominał o tym, że „I…TAKI świat jest piękny”. Bardzo się cieszę, że do galerii działań OOH dla ITAKA, z którą mamy przyjemność pracować od wielu lat dołączył „wehikuł” reklamowy idealnie pasujący do wartości tej marki” – powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing