Nowa kampania Echo Investment

Deweloper przygotowuje odważną akcję promocyjną i wchodzi do mieszkań z… ukrytą kamerą.
O autorze
1 min czytania 2018-04-27

Wymiana płytek w kuchni, czarny dym w pokoju, wyburzenie ściany – takie warunki amerykański reżyser stawia właścicielom nowego mieszkania, które ma zamienić się w plan zdjęciowy. Pozostaje jedno pytanie: na ile się zgodzą? W swojej nowej kampanii Echo Investment pokazuje prawdziwe, ludzkie emocje, a jej hasłem jest „A Ty – masz już swoje ulubione miejsce?”.

Przy tworzeniu nowej kampanii „Echo Location Manager”, Echo Investment podjęło współpracę z agencją Black Rabbit, która jest znana z viralowych produkcji filmowych.

– Do kilku rodzin, które niedawno wprowadziły się na zrealizowane przez nas osiedle, zwróciliśmy się z prośbą udostępnienia ich wymarzonych mieszkań na potrzeby amerykańskiej superprodukcji. – opowiada Waldemar Olbryk, członek zarządu Echo Investment. – Przyszliśmy ze sfingowaną ekipą filmową i reżyserem. Tu nastąpiła ciekawa część eksperymentu, ponieważ „zespół filmowców” opowiedział o scenach planowanych w ich mieszkaniu: porachunki mafii, strzelanina, wybuchy, wyburzenia ścian… W tym czasie ukryta kamera nagrywała reakcje ludzi, którym z pasją proponowano wizję sceny w ich mieszkaniu, naprawdę oznaczających totalne zniszczenie ich miejsca na ziemi. Miejsca, w które włożyli mnóstwo serca, energii i czasu. To niesamowite, jak silne emocje zobaczyliśmy na ich twarzach. Co najważniejsze, wszyscy jeszcze lepiej zrozumieliśmy co jest ważne dla naszych klientów…. Zanim opublikowaliśmy film, oczywiście przedstawiliśmy go osobom, które w nim uczestniczyły. Na wspomnienie akcji wszyscy wybuchnęli śmiechem, a materiał bardzo im się podobał.

Celem nowej kampanii „Echo Location Manager” jest poprawienie rozpoznawalności marki u potencjalnych klientów Echo Investment. Odważna koncepcja kreatywna zakładała stworzenie trzech 6-sekundowych teaserów, wywiadu z „amerykańskim reżyserem” Stevem Blitzem, a także materiału głównego i wywiadów z mieszkańcami. Jednym z elementów kampanii jest również konkurs na najciekawszy tytuł sfingowanej produkcji, którą chciał nakręcić Steve Blitz. Działania digitalowe komunikowane są wielokanałowo: na Facebooku, YouTubie i LinkedInie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania ruszyła 16 kwietnia i potrwa do końca miesiąca.

Działania oparte są na koncepcji kreatywnej przygotowanej przez Echo Investment we współpracy z agencją Black Rabbit. Za przygotowanie kampanii w mediach społecznościowych odpowiada agencja komunikacji Monday PR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing


NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się