Będzie on oceniał zgłoszenia w następujących kategoriach: Public Relations, Investor Relations, Corporate Communications.
Paweł Bylicki – Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji Marketing Polityczny i Public Relations. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Członek International Branding Association (IBA). Posiada kilkunasto-letnie doświadczenie w PR.
Zobacz również
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej oraz pozycjonowania firm na rynku. Autor książki: „Marka korporacyjna i jej komunikacja – Przewodnik po teorii i praktyce” 2018. Teoretyk i praktyk, prowadzi szkolenia w zakresie zasad współpracy z mediami i wystąpień publicznych, wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, w Szkole Strategii Marki oraz Collegium Civitas. Juror w międzynarodowym konkursie POTY (Project of the year by IPRN), Stevie Awards (2016) a także Złotych Spinaczy (Związek Firm Public Relations).
Od 2010 CEO w agencji Public Dialog, gdzie współtworzyły i zarządzał ponad 100 projektami z zakresu PR. Doradzał Zarządom polskich oddziałów 5 firm z listy FORTUNE 500. Współtwórca pierwszego w Polsce badania na temat „Roli komunikacji korporacyjnej”, przeprowadzonego wśród największych polskich i międzynarodowych firm (250+), jak również „Fake news z perspektywy polskich dziennikarzy”.
Nadzorowane projekty zdobywały liczne polskie i międzynarodowe nagrody w tym: Złote Spinacze, Magellan Awards, Mercure Excellence Awards, POTY, Stevie Awards, SABRE i IPRA (finalists).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej informacji o konkursie na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing