Reklamy w CDA.pl tylko w materiałach od zweryfikowanych partnerów

Od 1 maja 2018 roku CDA.pl zmienia zasady emisji reklam w modelu Programmatic, które odtąd będą sprzedawane tylko w materiałach pochodzących od zweryfikowanych partnerów.
O autorze
1 min czytania 2018-05-11

Oznacza to, że CDA.pl nie będzie oferować reklam w modelu programatycznym przy treściach tworzonych przez niezweryfikowanych użytkowników, tzw. user generated content.

Z początkiem maja br. wszystkie reklamy zlecane przez Programmatic będą wyświetlane tylko i wyłącznie w zweryfikowanych materiałach wideo z sekcji Premium Free. Składa się na nią ponad 160 tys. licencjonowanych wideo i teledysków, które pochodzą od ponad 750 partnerów CDA.pl: dystrybutorów i wydawców, sieci MCN, agencji i twórców (vlogerów i youtuberów). Wsród nich są między innymi LifeTube, Mediakraft, VideoBrothers, EpicMakers, Grupa ZPR, Independent Digital oraz kilkudziesięciu dystrybutorów filmowych. Materiały z tej części serwisu oglądane są przez 3 miliony 230 tysięcy osób miesięcznie (dane za Wirtualnemedia, wg badania Gemius/PBI z marca 2018 roku, tabelka na końcu informacji).

Sprzedaż reklam przez Programmatic w materiałach tworzonych i dodawanych przez niezweryfikowanych użytkowników (tzw. część  user generated content) nie będzie możliwa. Ruch ten wynika z przyjętej na początku tego roku strategii sprzedaży reklam i tworzenia atrakcyjnej rynkowo oferty, która jednocześnie spełnia wymogi brand safety. Decyzja ta była oczekiwana przez klientów, kontrahentów i reklamodawców CDA.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj