…podkreślając jednocześnie kunszt wykonania prezentowanych opraw.
Malownicze wybrzeże oddalonego o kilkadziesiąt kilometrów od Barcelony małego miasteczka Sitges, idealnie sprawdziło się jako tło dla najnowszej kampanii polskiego producenta opraw. Kampania marki TONNY jest romantyczną opowieścią dwójki przyjaciół, którzy spędzają lato w gorącej Hiszpanii. Modelka kokietuje obiektyw, pozornie tylko kierując spojrzenie w kierunku filmowych krajobrazów. Widz jest zaproszony do dyskretnego uczestniczenia w ich wspólnej podróży. Uciekając od miejskiego zgiełku, zbaczając z wydeptanych ścieżek, na zboczu urwiska bohaterowie sesji pragną wykreować wspomnienia i niezapomniane chwile w niezwykłym miejscu. Nietknięta przyroda tworzy unikalną scenografię dla stylizacji, których finalnym elementem są zawsze stylowe okulary.
Zobacz również
Odbiorcami marki TONNY są osoby przebojowe, niezależne, które cenią klasyczne rozwiązania, ale lubią też bawić się modą. Swoją postawę chcą wyrazić wyjątkowymi oprawami korekcyjnymi lub okularami przeciwsłonecznymi. Pomiędzy prostymi i eleganckimi modelami poszukują nowoczesnych produktów pasujących do casualowego stylu.
Każdy z nas jest inny – różnimy się budową ciała, rozmiarem czy kolorem włosów, ale wszyscy mamy jeden cel, by wyglądać jak najlepiej. Marka TONNY w swojej najnowszej kolekcji przygotowała ponad 20. modeli oprawek będących odpowiedzią na różnorodne potrzeby. Wśród wzorów opraw korekcyjnych i modeli przeciwsłonecznych królują modele szylkretowe, nawiązujące do kolorystyki bursztynu. Wiele projektów np. TS9355C1 bazuje na okrągłym, modnym w tym sezonie kształcie soczewek, idealnie pasującym zarówno do owalnego, jak i trójkątnego kształtu buzi. Budzącym zainteresowanie modelem są delikatne, unisexowe oprawy korekcyjne TY4609C1 wykonane z cienkiego metalu. Propozycją dla odważnych kobiet są awangardowe oprawki w odcieniu hiszpańskiej czerwieni. Marmurowa struktura w zielonym modelu jest odpowiedzią dla klientek o najbardziej wyszukanym guście.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pomiędzy modelami TONNY wyróżniającymi się designem mężczyzna znajdzie w kolekcji klasyczne czarne oprawy korekcyjne czy TY4732C2 w prostokątnym kształcie. Odcienie błękitnego nieba zainspirowały do stworzenia niebieskich szkieł w okularach przeciwsłonecznych TS9334C2. Nowoczesna wersja lenonek powstała w oparciu o kultowy, ponadczasowy kształt. Subtelne oprawy TY4688C1 wykonane z przeźroczystego tworzywa dodają dziewczęcego uroku.
TONNY EYEWEAR to także kunszt wykonania. Oprawy produkowane są z najlepszych materiałów, między innymi acetatu czy lekkiej i antyalergicznej stali nierdzewnej. Soczewki w okularach przeciwsłonecznych wyposażono w niezbędne filtry UV oraz powłokę polaryzacyjną zapobiegającą odblaskom. Tak wysoka jakość, dzięki doświadczeniu polskiego producenta jest nadal dostępna w osiągalnej, zrównoważonej cenie i przy zachowaniu szerokiego wyboru asortymentu.
Modele z kolekcji na sezon wiosna-lato 2018 będą dostępne w sprzedaży detalicznej w salonach optycznych na terenie Polski już na początku maja. Przy okazji premiery kolekcji, marka TONNY prezentuje nową odsłonę strony internetowej: www.tonnyeyewear.pl. Dodatkowo wprowadzona w minimalistycznym logotypie drobna, lecz znacząca zmiana w taglinie klasyfikuje firmę w odpowiedniej kategorii akcesoriów na rynku mody.
Zdjęcia: Justyna Dudek
Hair & make up: Margo Węgierek
Modele: Kasia Smolińska, Brendon
Stylizacje: Marta Siniło
Produkcja: Kosmos LTD