Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Marcin Marciniak dołącza do Media People

Kolejny doświadczony ekspert mediowy dołącza do Media People. Marcin Marciniak obejmuje stanowisko Account directora.
O autorze
0 min czytania 2018-05-14

Z branżą mediową zawiązany od 1996 roku. Swoje doświadczenie zdobył pracując po stronie największych międzynarodowych domów mediowych (Universal McCann, Leo Burnett, Initiative, MediaCom, Maxus) jak i po stronie klienta (Orange).

Współtworzył kampanie wprowadzające min. takie marki jak Play i Alior Bank. Wieloletni członek jury konkursów EFFIE Awards i Media Trends.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj