Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Dinozaury Danka i Jurek w nowej kampanii Jurajskiej

Firma kreatywnego konsultingu Directors stworzyła dla marki Jurajska nową strategię komunikacji i odpowiada za realizację kampanii reklamowej, która przełamuje charakterystyczną dla branży konwencję.
O autorze
0 min czytania 2018-05-15

Uruchomiona z początkiem maja kampania reklamowa obejmuje spoty telewizyjne, materiały POS oraz działania w internecie i social media. Za produkcję serii spotów, których bohaterami jest para dinozaurów, odpowiada studio Platige Image. Media zaplanował i kupił dom mediowy OMD (Optimum Media).

– Nowa strategia komunikacyjna Jurajskiej jest odpowiedzią na zmiany na rynku, na którym rośnie zainteresowanie konsumentów zdrowym stylem życia i wodami bogatymi w minerały. Celem komunikacji zaplanowanej przez Directors jest zwiększenie zaufania do marki Jurajska jako wody o unikalnym pochodzeniu. – wyjaśnia Agnieszka Filek, dyrektor marketingu Jurajskiej.


LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj