Wystartowała 9. edycja Szkoły Strategii Marki

W piątek, 25 stycznia 2013 roku, oficjalnie zainagurowana zostanie kolejna edycja Szkoły Strategii Marki. Będzie to już 9 odsłona tego unikatowego projektu edukacyjnego organizowanego przez SAR.
O autorze
1 min czytania 2013-01-24

Kurs dzięki zaangażowaniu licznych specjalistów zajmujących się różnymi dziedzinami komunikacji marketingowej pozwoli osobom biorącym udział w SSM spojrzeć holistycznie na planowanie, wdrażanie i ewaluację strategii komunikacji. Zajęcia potrwają przez 9 miesięcy i zakończą się w październiku.

– Najbliższa edycja Szkoły Strategii Marki rozpocznie się dosyć nietypowo, szybciej niż zwykle. Co bardzo nas cieszy! Spowodowane jest to zwiększonym zainteresowaniem ofertą szkoleniową SAR. Z tego względu zdecydowaliśmy się nie czekać i przyśpieszyliśmy start 9 edycji – tłumaczy Aneta Rzadkiewicz, managerka projektu.

Szkoła Strategii Marki skierowana do osób zawodowo związanych z komunikacją marketingową, ma służyć poszerzaniu oraz porządkowaniu wiedzy, a także rozwijaniu kompetencji dzięki szerokiemu i różnorodnemu ujęciu podejmowanej tematyki. Ma ona również za zadanie przybliżać najnowsze trendy, narzędzia i metody komunikacji w dynamicznie zmieniającym się społeczeństwie.

Podczas zajęć kursanci przejdą przez zagadnienia obejmujące m.in. planowanie strategiczne, tworzenie i pozycjonowanie marki, wdrażanie strategii przy wykorzystaniu wszystkich dostępnych narzędzi i kanałów – od planowania mediów po działania interactive i PR. W ramach 9. edycji SSM zaplanowane jest 28 zjazdów trwających po 8 godzin.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji na temat SAR, pełnego programu i wykładowców zaangażowanych w SSM można znaleźć pod adresami: www.sar.org.pl/ i www.ssm.edu.pl/. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się