…ale nie tylko…
Śląsk to miejsce z wyjątkową historią i tradycją. Warto o tym pamiętać i na każdym kroku przypominać. Rodzina, szacunek do innych ludzi, ciężka praca – to największe wartości dla Ślązaków. Niedzielny obiad modro kapusta, kluski, rolada, głośno dyskutujący domownicy. O te tradycje trzeba dbać.
Zobacz również
Na pierwszym miejscu zawsze stawiamy na satysfakcję i zadowolenie Klientów. Głównym celem kampanii reklamowej jest chęć przedstawienia naszej firmy Ślązakom i stąd obecność gwary śląskiej zarówno w reklamie radiowej, jak i w mediach społecznościowych. Drugim celem naszej akcji jest chęć przybliżenia ślōnskij gŏdki młodym osobom mieszkającym w tym województwie. Chcemy, aby nasza ślōnsko godka nigdy nie umarła – mówi Emil Piputa właściciel firmy Lider Taxi.
Na Facebooku firmy podczas trwania kampanii będą pojawiały się systematycznie grafiki pt. „ślōnsko godka z Liderym”, na których zobaczymy słowniczek związany z taksówkami i transportem gdzie m.in. zostały użyte takie hasła jak: biznesowŏ rajza, tref z kamratami, karnōnć się, autobana czy brymzy. Treści towarzyszące grafikom mają zainteresować młode osoby, dlatego są pisane na „wesoło” i… oczywiście po śląsku.
Chcielibyśmy żeby ta kampania pomogła nam się jeszcze bardziej zbliżyć do naszych Klientów, aby sprawnie odpowiadać na ich potrzeby. Naszym głównym priorytetem jest ich bezpieczeństwo i komfort – podkreśla Emil Piputa.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wiemy, że podróż taksówką to nie tylko przejazd z punktu A do punktu B. Towarzyszy jej również wiele ważnych wydarzeń i emocji, dlatego uczulamy naszych kierowców, żeby do każdego Klienta podchodzili indywidualnie – dodaje.
Słuchaj podcastu NowyMarketing