Zasady promocji są proste. Jednoczesny zakup na stacjach pod marką ORLEN dowolnej ilości paliwa i produktów pozapaliwowych o minimalnej wartości 4 zł upoważnia do odbioru 1 naklejki. Wyjątkową piłkę można odebrać dysponując 5, 10 lub 15 naklejkami przy dopłacie odpowiednio 35zł, 25 zł oraz 10 zł. Uczestnicy Programu VITAY mogą również zapłacić za specjalnie przygotowaną na tę okazję piłkę, używając zebranych punktów. Akcja potrwa do 5 sierpnia br. lub do wyczerpania zapasów, i będzie jej towarzyszyła nowa kampania reklamowa.
Promocji „Złap Waszą piłkę” towarzyszy kampania reklamowa zgodna z ideą „Kierunek Orlen”, która przedstawia kibiców przystrojonych w biało-czerwone gadżety i symbole narodowe. Poszczególne sceny, zgodnie z konwencją kampanii „Kierunek ORLEN”, przedstawiają życiowe i zabawnie kontrastujące ze sobą sytuacje, okraszone pełnym zrozumienia dla bohaterów komentarzem lektora, stylizowanym na narrację piłkarską. Nie mogło również zabraknąć bohatera, którego wszyscy już zdążyli pokochać – w payoffie pojawia się najbardziej zagorzały miłośnik piłki – kosmita wraz ze swoim charakterystycznym pojazdem. Bliski życiu, zagrzewający do walki, a zarazem humorystycznie sentymentalny charakter reklamy podkreśla utwór „Nie czekaj” Barbary Wrońskiej.
Zobacz również
30-sekundowy spot reklamowy jest kontynuacją nowego formatu komunikacyjnego PKN ORLEN. Spot w reżyserii Sebastiana Pańczyka wyprodukował dom produkcyjny Tango. Kampania obejmuje: telewizję, radio, prasę, Internet oraz materiały POS na stacjach paliw.
Za przygotowanie kampanii odpowiedzialny był Obszar Marketingu PKN ORLEN. Kreacje przygotowały agencje Publicis i Just a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Mullen Lowe Media Hub.
Szczegóły promocji można odnaleźć w regulaminie dostępnym na stronie dlakierowcow.orlen.pl/promocja-pilkarska.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing