Velux, Drutex i Nike stawiają na użyteczne innowacje

Velux, Drutex i Nike stawiają na użyteczne innowacje
Coraz więcej osób 90% czasu spędza w pomieszczeniach zamkniętych bez wystarczającej ilości światła dziennego i świeżego powietrza. Choć nie myślimy o tym na co dzień, badania pokazują, że może to mieć szkodliwy wpływ na nasze zdrowie i dobre samopoczucie.
O autorze
1 min czytania 2018-06-01

To samo dotyczy braku bezpośredniego dostępu do światła słonecznego, którego efektem może być niedobór witaminy D. Bez aktywnego działania problemy zdrowotne mogą narastać. Dlatego tak ważne jest ponowne przemyślenie tego, w jaki sposób żyjemy. Velux uświadamia, że musimy zacząć budować domy inaczej i żyć inaczej.

PS

Dziś designerzy mierzą się z pytaniami, jak tworzyć nowoczesne i funkcjonalne projekty, które wykorzystać można w przestrzeni publicznej – rozwiązania dla seniorów, osób niepełnosprawnych, społeczności oraz takie, które działają w zgodzie z naturą. Zobaczcie projekty, które pomagają żyć lepiej → Design w słusznej sprawie: ubrania, które rosną, opakowania, które żyją i kreatywne skrzynki na niedopałki.

PS2

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jakiś czas temu nowe podejście do budowania zaprezentowała polska marka Drutex. SmartWindow to nowoczesny, pierwszy na rynku produkt, który składa się z interaktywnego okna oraz jednostki sterującej, dzięki której mamy możliwość interakcji z produktem.

PS3

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dzięki rozwojowi technologii życie stale wydaje się łatwiejsze i ciekawsze. Wykorzystując najnowsze rozwiązania marketingowcy Nike stworzyli futurystyczny stadion lekkoatletyczny, który rewelacyjnie motywuje do wytężonej pracy i dbania o zdrowie. To na tej bieżni będziesz dzielnie walczył ze swoim największym przeciwnikiem – sobą.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się