fot. instagram.com
Odwiedzający Muzeum na Manhattanie, zwiedzając wystawy oddziałujące na ich wszystkie zmysły, wprowadzani są w bajkowy nastrój. Jeśli jesteś fanem bananów, możesz zobaczyć instalację Banana Split wykonaną z 10 000 sztucznych bananów. Jeśli tęsknisz za dzieciństwem, możesz utonąć w kuflu pełnym kulek o różnych smakach. Możesz nawet założyć fartuch laboratoryjny i wziąć udział w szczegółowym wykładzie o unikalnych smakach, z których składają się lody.
Zobacz również
Nikt także nie oprze się miętowo-czekoladowym zapachom pochodzącym ze szklarni, w której rośnie mięta na podłożu z ziaren kakaowca…
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
fot. rediff.com
Muzeum nawiązało współpracę z supermarketem Target i wspólnie stworzyły The Pint Shop, czyli miejsce do interaktywnych zakupów z wciągającymi instalacjami i degustacją nowego smaku tej kolaboracji. Zobaczcie stronę tego smakowitego pop-up’u.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Jeśli o lodach mowa – agencja 180heartbeats+Jung v Matt zorganizowała bezprecedensową akcję dla marki Ben & Jerry’s. Razem ze Stowarzyszeniem Miłość Nie Wyklucza i Fundacją Wolontariat Równości, w piatek (8 czerwca) stworzyły na placu Zbawiciela w Warszawie tęczę nie do podpalenia.
PS2
Brytyjski magazyn Wallpaper docenił polską lodziarnię Dudek z Mielca umieszczając ją w prestiżowym rankingu najlepiej zaprojektowanych obiektów tego typu na świecie. Czasopismo dobrze znane jest wszystkim fanom designu i architektury, dlatego takie wyróżnienie to z pewnością gwarancja długich kolejek po zimne przysmaki. Więcej przeczytacie w artykule: Lodziarnia z Mielca została uznana za jedną z najpiękniejszych na świecie.
PS3
Marka Magnum czaruje swoimi reklamami. Jeśli macie ochotę rozsmakować się w spotach, zobaczcie TOP 5 – MAGNUM – więcej niż lody.