Najnowsza kampania Ballantine’s opiera się na konfrontacji negatywnych opinii krytyków z artystami, których bezpośrednio one dotyczą. Ma na celu ukazanie jak ciężka praca muzyków oraz ich wiara we własne umiejętności pomaga im osiągać sukces, bez względu na krytykę, z którą się spotykają. Marka do udziału w akcji zaprosiła polski duet producentów muzycznych i DJ-ów – Flirtini, którzy nie raz zetknęli się z negatywnymi opiniami dotyczącymi ich muzyki. W ramach kampanii pojawią się także materiały z Mrozem oraz Rasem z Rasmentalismu.
Więcej materiałów przygotowanych w ramach akcji, zobaczycie na stronie whisky.pl.
Zobacz również
PS Showmax – Na początku było słowo
W ramach niestandardowej promocji serialu „Opowieści Podręcznej” przygotowano spot „Na początku było słowo”. Akcja skierowana jest przeciwko przejawom nienawiści wobec kobiet w sieci. Głównym elementem kampanii jest wideo z udziałem celebrytek. Każde udostępnienie materiału to złotówka przekazana przez Showmax na Centrum Praw Kobiet.
PS2 HejtStop – „Dzień Dobry TVN”
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Prowadzący „Dzień Dobry TVN” Jarosław Kuźniar został twarzą akcji pod hasłem #RyjKuzniara. To element kampanii społecznej HejtStop, która walczyła z okazywaniem nienawiści w internecie. W trakcie spotu dziennikarz przeobraża się pod wpływem komentarzy z sieci.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS3 Schweppes – Dress for Respect
Marki bardzo silnie angażują się w obronę praw kobiet. Niedawno marka Schweppes stworzyła sukienkę wyposażoną w czujniki rejestrujące każde dotknięcie, na jakie narażona jest kobieta w klubie nocnym. Ten eksperyment otwiera oczy na skalę problemu molestowania.
PS4 Ballantine’s – Kropla Prawdy
Przypominamy, że marka Ballantine’s jest również twórcą serialu „Kropla Prawdy”, który jest opowieścią o poświęceniu miłości dla stworzenia dzieła, które przeżyje wielki. W bohaterów serialu wcieliły się nie tylko gwiazdy kina, ale także muzycy i… whisky.