Wśród marek z tego sektora największą aktywnością wykazał się NISSAN z szacowaną wartością prawie 2 mln zł, wyprzedzając marki: LANCIA, OPEL, SUZUKI oraz ORLEN.
Zobacz również
Na drugim miejscu znalazła się TELEKOMUNIKACJA z wartością 14,8 mln zł. Najbardziej zaangażowaną marką z tego sektora był PLAY – 3,6 mln zł, za nim kolejno znalazły się T-MOBILE, HOME.PL, PRACUJ.PL i PLUS.
Trzecim sektorem pod względem wartości była ROZRYWKA KULTURA – 10,7 mln zł. Dla tej kategorii marką o największym udziale wartości reklamy były POLSKIE KSIĄŻKI TELEFONICZNE – 5,7 mln zł, następnie znalazły się MULTIMEDIA POLSKA, LOTTO, ZYCIE PI FILM KINOWY i PRAWIE JAK GLADIATOR FILM KINOWY
Kolejnym sektorem pod względem szacowanej wartości były FINANSE- 6,8 mln zł, najaktywniejszymi markami z tego sektora okazały się IDEA BANK – 1,3 mln zł, następnie GETIN BANK, AXA, PZU OFE i IFOREX.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Na piątym miejscu znalazła się SPRZEDAŻ z szacowaną wartością 4,8 mln zł. TAGOMAGO.PL z wartością 1,5 mln zł był marką o największym udziale dla tej kategorii, na kolejnych miejscach znalazły się: SATURN, WESTWING, TCHIBO SKLEP oraz IKEA.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
1. MOTORYZACJA TRANSPORT Szacowana wartość ogółem:15 032 005
Przykład kreacji dla marki: NISSAN – Double Billboard, kozaczek.pl
2. TELEKOMUNIKACJA Szacowana wartość ogółem:14 785 191 zł
3. ROZRYWKA KULTURA Szacowana wartość ogółem:10 689 713 zł
4. FINANSE Szacowana wartość ogółem:6 812 402 zł
Przykład kreacji dla marki: IDEA BANK – Double Billboard, onet.pl
5. SPRZEDAZ Szacowana wartość ogółem:4 802 232 zł
Przykład kreacji dla marki: TAGOMAGO.PL – Rectangle, wp.pl
Informacje o monitoringu reklam PendagonAdEx:
Wartość reklamy internetowej jest szacowana przy założeniu, że wszystkie wyświetlane reklamy są sprzedawane w modelu CPM.