Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Wills Integrated startuje z Projektem dla Muzeum Emigracji w Gdyni

Wystartował nowy projekt Muzeum Emigracji w Gdyni i Fundacji PLUGin: E-Migracja - Polska Diaspora Technologiczna.
O autorze
0 min czytania 2018-06-26

Celem projektu jest zidentyfikowanie, zbadanie, opisanie oraz wypromowanie tzw. polskiej diaspory technologicznej na świecie, ze szczególnym uwzględnieniem Unii Europejskiej oraz Stanów Zjednoczonych.

Projekt promowany był na tegorocznym Polish Tech Day w Londynie, gdzie przedstawiciele Muzeum prezentowali założenia E-Migracji.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj