Magdalena Karłowicz w hyperCREW prowadzi działania na stanowisku Account Director dla Pepsico oraz BSH. Doświadczenie zdobywała współpracując z agencjami interaktywnymi: mohi.to, MindChili, Enzo oraz pracując na rynku szkoleń e-learningowych w Smart Education. Wg Karłowicz „tylko projekty, w które wkładamy serce mają znaczenie”. Najbardziej zapadła Jej w pamięć praca nad CMSem Deutsche Banku. Wolny czas najchętniej poświeca na podróże, kajaki i ogrodnictwo.
Ilona Cięszczyk objęła w hyperCREW stanowisko Account Managera i jest odpowiedzialna za obsługę GlaxoSmithKline. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe Ilony obejmuje pracę na stanowisku Specjalisty ds. Public Relations w 71media i TOP ONLINE. Inspiracje do pracy czerpie z biografi sportowców. To oni pokazują największą wolę walki i szansę osiągania niemożliwego. Najbliższa Jej biografia to „Novak Djoković Zwycięzca”. Sama czynnie uprawia sport, zwłasza tenis ziemny oraz turystykę górską. W wycieczkach towarzyszy jej ukochany owczarek podhalański.
Zobacz również
Monika Dymon w hyperCREW pracuje na stanowisku Social Media Specialist. Obsługuje Klientów agencji jak Lipton, MAOAM, Lions Bank, Siemens. Doświadczenia zawodowe zdobywała na stanowiskach: Social Media Manager – Agencja InplusPR, Junior Content & Social Specialist – AdAgri. Jest wolontariuszką w Centrum Prasowym Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Motto, którym się kieruje: „More ideas than time”. Za sukces zawodowy poczytuje sobie przekroczenie bariery miliona polubień na stronie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Kocha psy. Wolny czas spędza podóżując.
Katarzyna Gajlewicz pracuje w agencji jako Junior Social Media Specialist, awans na to stanowisko został poprzedzony pomyślnie odbytym stażem w hyperCREW oraz wcześniejszą praktyką w ramach studiów. Katarzyna pracuje przy projektach prowadzonych przez agencję dla DaGrasso, Wrangler Europe, Siemens Home, Zelmer, Takto Finanse, Za Mało Zarabiam. Jej motto zawodowe: „Regularne posiłki mają zbawienny wpływ na jakość i wydajność projektu”. Idea ta jest spójna z jej pasją, którą są eksperymenty kulinarne.
Aleksandra Zając dołączyła do zespołu projektowego na stanowisku Graphic Designer. Jest odpowiedzialna za projekty graficzne Klientów: GSK, BSH, Lipton, Noustique. Wcześniej doświadczenia zawodowe zdobywała pracując w J. Walter Thompson, Lemon Sky dla takich Klientów jak: Shell, Bahlsen, HIT, Absolwent, Winiary, Lion, Tesco, Volkswagen Financial Services, Visa. Prywatnie wielka fanka Wiedźmina (zarówno lektury jak i gier), odpoczywa chodząc po górach, rysuje, fotografuje i współpracuje z zespołem rockowym.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing