Odważna kreacja do kampanii „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi” zyskała uznanie czytelników portalu kampaniespołeczne.pl, którzy w głosowaniu przyznali jej trzecie miejsce w II Plebiscycie na najlepszą kampanię społeczną roku 2012.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Najwięcej głosów uzyskała kampania pod hasłem „Mafia dla psa” przygotowana dla fundacji Przytul Psa. Drugie miejsce zajął spot Stowarzyszenia Wiosna zrealizowany na potrzeby kampanii „Kup Indeks”.
W ciągu dwóch tygodni czytelnicy mogli dokonywać wyboru spośród dwunastu kampanii wcześniej nominowanych przez redakcję portalu. Wśród nich znalazła się także druga kampania przygotowana przez Havas Worldwide dla Fundacji Rak’n’Roll – Gadaj*Badaj, adresowana do mężczyzn i zachęcająca do regularnych badań prostaty.
Plebiscyt miał na celu wyłonienie kampanii społecznej, która zdaniem głosujących była najbardziej poruszająca i angażująca.
Słuchaj podcastu NowyMarketing