Wejdź do świata Hennessy w pierwszym polskim content hubie marki

Legendarna na całym świecie marka stworzyła swój pierwszy polski content hub. Jest w nim wszystko, co można spotkać w tętniącym życiem świecie Hennessy: sztuka, muzyka, wyjątkowe koktajle, treści związane z ambasadorami marki oraz historia tego wyjątkowego koniaku.
O autorze
1 min czytania 2018-07-16

Polscy fani Hennessy zyskali nową przestrzeń do inspiracji. Powstał lokalny hub, który łączy najważniejsze elementy tożsamości marki. Pod adresem www.hennessy.pl użytkownicy mogą zapoznać się z informacjami o muzyce, sztuce, przekraczaniu barier, dążeniu do celu, a także o tradycji tworzenia tego wyjątkowego alkoholu. Hub Hennessy to również kompendium wiedzy o miksologii i koktajlach, które komponuje Mistrz Świata w barmaństwie klasycznym oraz jeden z Ambasadorów Hennessy w Polsce, Wojciech Urbański. Serwis ma być miejscem, gdzie niezwykła tradycja i historia marki będą mieszać się z energią barwnej metropolii i sztuką ulicy. To tu spotkają się artyści, którzy angażują się w muzyczne projekty Hennessy. Towarzyszyć im będą streetartowcy, słynni tatuażyści oraz designerzy, którzy każdego roku projektują specjalne edycje butelek Hennessy Very Special.

Serwis ma przyciągać nie tylko koneserów i fanów koniaku, ale również wszystkich, którym bliskie jest motto marki, aktualne od ponad 250 lat – „Never Stop. Never Settle”. Łączy ono charakterystyczny dla Hennessy szacunek do tradycji, bogatego dziedzictwa oraz ponadczasowych receptur z podążaniem za dynamicznym rytmem świata, przekraczaniem własnych ograniczeń i sięganiem po kolejne cele. Stąd w serwisie znalazły się również treści poświęcone kooperacji z Adamem Ostrowskim O.S.T.R. – jednym z najbardziej uznanych raperów w Polsce i pierwszym polskim Ambasadorem marki.

Wyzwaniem, przed jakim stanął polski zespół Hennessy, było znalezienie takiego sposobu „storytellingu” o bogatym dziedzictwie marki i artystycznych projektach, by zainteresować nimi młodszych odbiorców. Ukłonem w stronę współczesnego odbiorcy, który oczekuje dużej przejrzystości, połączonej z różnorodnością tematów, jest „kafelkowy” układ treści content hubu, filtrowany po rodzajach treści. Ten sposób nawigacji odzwierciedla nieustannie zmieniający się i tętniący kreatywnością świat marki, w duchu jej globalnego motto. Nawigacja serwisu pozwala na dowolne filtrowanie „kafelków” i tym samym dobór artykułów, które najbardziej interesują użytkownika. Czytelność treści zwiększa starannie dobrana typografia, stylowa paleta kolorów i galerie foto. Nie brakuje także treści video i możliwości zamieszczenia pełnoekranowego filmu. Użytkownik może również wybrać koktajle ze względu na stopień ich zaawansowania.

Serwis został zaprojektowany w oparciu o autorski CMS treści, w zgodzie z założeniami projektowania RWD oraz mobile. Za projekt content hubu i jego wdrożenie odpowiada agencja marketingu interaktywnego NoMonday.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing