e-commerce, reklama internetowa oraz responsive web design w lutym na Netcampie

Fundacja Netcamp zaprasza 15 lutego o godz. 18 na pierwsze w tym roku spotkanie IT w Szczecinie.
O autorze
1 min czytania 2013-02-08

Najpierw Piotr Karwatka opowie jak stworzyć technologiczny produkt w modelu SaaS i sprawić by rozwiązywał realne problemy klientów. Następnie Michał Rachowski wyjaśni czym jest RWD, pokaże jego zalety i ograniczenia, dostępne wzorce oraz ciekawe wdrożenia. A na koniec Michał Brański przedstawi jak rozwija się rynek e-commerce, trendy w reklamie internetowej i zdradzi na czym będzie można zarobić w sieci w 2013 roku.

Agenda spotkania: 

  1. Jak przeskoczyć przepaść, stworzyć produkt technologiczny i na nim zarobić – Piotr Karwatka, Divante/Wellcommerce – W prezentacji nie będzie lania wody ani teorii. Piotr opowie jak stworzyć technologiczny produkt w modelu SaaS i sprawić by rozwiązywał realne problemy klientów. Dużo „mięsa”, liczb, nazwisk, faktów i przykładów.
  2. RWD, czyli Responsive Web Design – Michał Rachowski, Squiz – Użytkownicy korzystają dziś z internetu za pomocą wielu różnych urządzeń: komputerów stacjonarne, laptopów, tabletów, smartfonów, które posiadają różne możliwości i rozmiary ekranu. W tej sytuacji dużym wyzwaniem jest stworzenie stron internetowych, które są atrakcyjne wizualnie i użytecznie na wszystkich tych urządzeniach. Na szczęście istnieje rozwiązanie tego problemu, elastyczne projektowanie Responsive Web Design (RWD).
  3. Szybkie pieniądze w sieci AD 2013 – Michał Brański, Grupa o2 – Prezentacja będzie dotyczyła rynku e-commerce, trendów w reklamie internetowej oraz przyszłości wideo w sieci.

Spotkanie Netcamp odbędzie się w nowym większym klubie The Liquid (Al. Bohaterów Warszawy 34/35). Organizatorzy planują też transmisję online z wydarzenia. Po prezentacjach będzie czas na branżowe rozmowy przy piwie i afterparty. Aby ułatwić networking wśród uczestników i zobaczyć kto się wybiera na Netcampa warto dołączyć do wydarzenia na Facebooku i zaprosić swoich znajomych. Aby wziąć udział w spotkaniu wymagana jest rejestracja na stronie www.netcamp.pl.

NowyMarketing jest patronem medialnym spotkania.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing