Idea przewodnia realizowanej dla Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej kampanii „Podlaskie. Zasil się naturą” nawiązuje do hasła województwa podlaskiego „Podlaskie. Zasilane naturą”. Tym razem główny akcent postawiony jest na człowieka. W mediach społecznościowych prezentowane są walory regionu przez pryzmat wyzwań współczesnego życia, a podlaskie jako przestrzeń, gdzie nieskażona przyroda i zanurzona w niej kultura pozwalają naturalnie „zasilić się” i odzyskać utraconą równowagę.
– Coraz częstszą potrzebą mieszkańców dużych miast staje się niezakłócony spokój, czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą. Dla tych, którzy odwiedzili już egzotyczne kraje, tętniące życiem europejskie stolice, „widzieli już wszystko” – a wcale nie czują się bardzo wypoczęci – Podlaskie ma wiele do zaoferowania. Jego przewagą jest też dostępność. Już 2 godziny od centrum Warszawy mamy wiekowe puszcze, parki narodowe, rozlewiska rzek. Weekendowe czy kilkudniowe wypady w takie rejony – o każdej porze roku – to okazja by zwolnić, zafundować sobie cyfrowy detoks, dać odpocząć wszystkim zmysłom. Do tego staramy się zachęcać w naszej komunikacji – mówi Michał Podbielski, prezes zarządu Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
Zobacz również
Na fanpage’u Podlaskie Travel na Facebooku pięknym zdjęciom podlaskiej przyrody towarzyszą napisy kojarzące się z reklamami suplementów diety czy lekami: „Podlaskie 120/80. Przed użyciem nie musisz konsultować się z lekarzem ani farmaceutą, gdyż podlaskie stosowane w dowolnych dawkach zawsze służy Twojemu życiu i zdrowiu”, „Podlaskie. Przywraca prawidłowe ciśnienie – naturalnie” czy „Podlaskie. Stosuj regularnie”.
„Ty. Puls. Podlaskie. W harmonii. 120/80″
„Jedyna taka sieć. Bezprzewodowa. Bez limitu danych. Dla każdego. Wystarczy, że zapamiętasz do niej hasło”
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„Podlaskie. Jesteś częścią natury. Wracaj często do domu”
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na stronie Podlaskie Travel na LinkedInie możemy spotkać parafrazy korpomowy i języka technicznego:
Za całość komunikacji w mediach społecznościowych (FB, Instagram, LinkedIn) odpowiada agencja White Bits.
PS #VisitPoland: Polska oczami youtuberów
Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polska Organizacja Turystyczna zaprosiły do Polski siedmiu wpływowych wideoblogerów z całego świata, by w ramach akcji #VisitPoland promowali nasz kraj.
PS2 Schronisko w Korabiewicach: Pies zawsze pomaga
W radiowym bloku reklamowym dominują reklamy leków. Każdy z trzech spotów radiowych zachęcających do adopcji psów ze schroniska w Korabiewicach naśladuje inny styl reklamy medycznej. Jest tu testimonial zadowolonego pacjenta, krótki dialog oraz reklama oparta o efekty dźwiękowe, czyli wszystko to, co słyszymy w każdej przerwie reklamowej. Dodatkowo, aktorzy, którzy użyczyli swoich głosów w kampanii, często sami występują w reklamach leków.