fot. zdjęcie Marta W. Słyż, model Albert ze schroniska w Korabiewicach
– Warto pamiętać, że „włosy” na meblach, chrapanie, dziwne zapachy i wiele innych mniejszych i większych problemów staje się codziennością, gdy w domu jest pies. Ludzie powinni się o tym dowiedzieć przed adopcją, a nie po – mówi Irena Kowalczyk ze schroniska w Korabiewicach.
Zobacz również
Kampania wykorzystuje fakt, że w radiowym bloku reklamowym dominują reklamy leków. Każdy z trzech spotów radiowych naśladuje inny styl reklamy medycznej. Jest tu testimonial zadowolonego pacjenta, krótki dialog oraz reklama oparta o efekty dźwiękowe, czyli wszystko to, co słyszymy w każdej przerwie reklamowej. Dodatkowo, aktorzy, którzy użyczyli swoich głosów w kampanii, często sami występują w reklamach leków.
Kampanię przygotowała nowa na rynku agencja Must Be Loud oraz studio Głośno. Muzykę skomponował Marcin Mirowski. W spotach zagrali znani aktorzy: Anna Apostolakis, Dagmara Bąk, Konstancja Dangel, Piotr Makowski, Grzegorz Pawlak, Dominic Chambers oraz Sean Palmer.
– Chcemy zatrzymywać uwagę ludzi. Lubimy humor i zaskoczenie, czego w polskiej reklamie bardzo brakuje – mówi Mateusz Książek, dyrektor kreatywny agencji. – Odbiorcy, którzy usłyszeli spoty w radiu sami szukali ich potem w internecie, by się nimi podzielić w mediach społecznościowych. Oczywiście były też osoby, którym np. nie podobał się odgłos chrapania czy sam pomysł, ale nawet oni, nie pozostali obojętni i po wysłuchaniu spotu poświęcili czas, by do nas napisać. – dodaje.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Skuteczność kampanii potwierdzają liczby. Liczba wejść na stronę, do której odwołują spoty, wzrosła o 20%. Trzykrotnie wzrosła liczba zapytań o adopcje.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Spoty emitowane są od połowy kwietnia do końca lipca na antenach TOK FM, Radia ZET, oraz Meloradio. Agencja Must Be Loud dziękuje rozgłośniom, które udostępniły czas antenowy oraz wszystkim twórcom za talent i zaangażowanie.