Zmiana nazwy na Santander Bank Polska stanowi etap rozpoczętego pod koniec marca br. globalnego projektu unowocześnienia marki we wszystkich krajach, w których działa Grupa Santander.
– Proces włączenia wydzielonej części Deutsche Bank Polska do BZWBK, po uzyskanej zgodzie KNF, wszedł w decydującą fazę. Trwają zaawansowane prace nad migracją, którą przeprowadzimy równocześnie z włączeniem prawnym, po raz pierwszy na polskim rynku. Jednocześnie pracujemy nad rebrandingiem. Marka Santander – nowoczesna i przyjazna – doskonale odzwierciedli kolejne innowacje i usprawnienia technologiczne, które będą wdrażane we współpracy z Grupą Santander – powiedział Michał Gajewski, prezes zarządu Banku Zachodniego WBK.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W I półroczu Grupa wypracowała satysfakcjonujące wyniki, wskaźniki kapitałowe potwierdzają solidną pozycję w sektorze. Dochody wzrosły o 10%, po raz kolejny w kwartale przekraczając 2 mld zł. W Banku Zachodnim WBK to czas intensywnych zmian, wspierających urzeczywistnianie strategii stania się najlepszym bankiem dla klientów. Postępują prace nad transformacją cyfrową, obecnie bank klientom udostępnia już 5 metod płatności mobilnych dostępnych na polskim rynku. W kanałach cyfrowych aktywnie bankuje ponad 2 mln klientów.