Krosno Glass ze spotkaniem dla influencerów

19 lipca agencja KROSNO Glass zorganizowało spotkanie dla influencerów. Spotkanie było prowadzone przez Agnieszkę Cegielską oraz Anię Nowak (cooka.pl) i zostało zorganizowane w luźnej atmosferze ułatwiającej zarówno kontakt z marką, jak i nawiązanie relacji pomiędzy uczestnikami.
O autorze
0 min czytania 2018-07-27

W klimatycznym, warszawskim show-roomie KROSNO Glass odbyły się również warsztaty z fotografii szkła, które cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. O sztuczkach i trikach w fotografowaniu zdjęć opowiadał znany fotograf Jakub Hajduk. Spotkanie z influencerami było częścią wizerunkowej kampanii reklamowej prowadzonej już od miesięcy.

Poza działaniami w kanałach społecznościowych (Instagram i Facebook) agencja Fastline, odpowiedzialna za organizację spotkania, przygotowała już drugą odsłonę outdoorową – wielkoformatową siatkę wisząca tuż obok Hotelu Novotel, na skrzyżowaniu Marszałkowskiej i Jerozolimskich. Jest to już drugi format reklamowy OOH zrealizowany dla marki. Agencja przygotowała też kampanię telewizyjną w TVN i TVP. Dodatkowo billboardy sponsorskie będą emitowane w trakcie programów śniadaniowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing