Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Krosno Glass ze spotkaniem dla influencerów

19 lipca agencja KROSNO Glass zorganizowało spotkanie dla influencerów. Spotkanie było prowadzone przez Agnieszkę Cegielską oraz Anię Nowak (cooka.pl) i zostało zorganizowane w luźnej atmosferze ułatwiającej zarówno kontakt z marką, jak i nawiązanie relacji pomiędzy uczestnikami.
O autorze
0 min czytania 2018-07-27

W klimatycznym, warszawskim show-roomie KROSNO Glass odbyły się również warsztaty z fotografii szkła, które cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. O sztuczkach i trikach w fotografowaniu zdjęć opowiadał znany fotograf Jakub Hajduk. Spotkanie z influencerami było częścią wizerunkowej kampanii reklamowej prowadzonej już od miesięcy.

Poza działaniami w kanałach społecznościowych (Instagram i Facebook) agencja Fastline, odpowiedzialna za organizację spotkania, przygotowała już drugą odsłonę outdoorową – wielkoformatową siatkę wisząca tuż obok Hotelu Novotel, na skrzyżowaniu Marszałkowskiej i Jerozolimskich. Jest to już drugi format reklamowy OOH zrealizowany dla marki. Agencja przygotowała też kampanię telewizyjną w TVN i TVP. Dodatkowo billboardy sponsorskie będą emitowane w trakcie programów śniadaniowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing