Dzięki analizie zebranych danych, możliwe było postawienie tezy, że coraz więcej młodych ludzi ma duże problemy z nawiązywaniem bliskich, intymnych relacji, a świat osobistych doznań został przeniesiony do strefy wirtualnej. SKYN zadaje więc pytanie, na którym opiera podstawy nowej kampanii – gdzie podziała się bliskość, która łączyła ludzi przed nadejściem ery cyfrowej?
Kampania Save Intimacy przypomina o tym, jak ważna w związkach jest intymność, o której tak często zapominamy na rzecz życia toczącego się w sieci, na portalach społecznościowych czy w aplikacjach mobilnych. SKYN mówiąc o tym poważnym problemie dzisiejszych czasów, czyli oddalaniu się od siebie w realnym świecie, prezentuje swój sposób na pozytywne wykorzystanie technologii w relacjach międzyludzkich – nowatorskiego materiału SKYNFEEL, obecnego we wszystkich prezerwatywach marki SKYN.
Zobacz również
Przekornie do tematu działania w ramach Save Intimacy prowadzone są z wykorzystaniem wielu narzędzi koncentrujących się na sferze online. Ten zabieg ma na celu zapewnić jak najszersze dotarcie z przekazem do millenialsów, stanowiących target grupę tej kampanii.
Kampania social media skupia się na kanałach marki na Facebooku, Instagramie oraz Youtubie, gdzie prowadzone są silne działania świadomościowe wraz z promocją spotu reklamowego. Kampania digital marketingowa opiera się przede wszystkim na aktywnościach social media oraz display. Działania wspierane są współpracą nawiązaną z portalem Filmweb, który cyklicznie udostępnia swój serwis pod materiały brandingowe marki oraz tworzy specjalne sekcje, przygotowane na wyłączność kampanii Save Intimacy. Spot reklamowy, emitowany w kanałach telewizyjnych jest polską adaptacją spotu globalnego. Do oryginalnej reklamy została dodana dodatkowa plansza, aby przystosować materiał do wymogów lokalnego rynku i oczekiwań polskiego konsumenta. Materiał po zmianach został pozytywnie przyjęty przez badaną grupę odbiorców i lepiej oceniony niż oryginał, trafiając tym samym do szerokiej dystrybucji telewizyjnej.
Bieżące kampanie wspierane są działaniami PR skoncentrowanymi przede wszystkim na mediach online z kategorii serwisów kobiecych i lifestylowych. Równocześnie prowadzona jest kampania influencerska na platformie Instagram, której celem jest budowanie świadomości, poszerzając tym samym potencjalną grupę konsumentów. Oprócz działań w sferze online trwa także kampania trade marketingowa w postaci nośników reklamy BTL na terenach sklepów, oferujących produkty marki SKYN.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania rozpoczęła się na początku czerwca i potrwa do końca lipca 2018 r. Za działania w ramach kampanii odpowiedzialna jest agencja buzz. (social media). Usługi agencji obejmują adaptację kampanii na rynek polski, w tym kampanię social media, kampanię digital marketingową, kampanię trade marketingową (nośniki BTL) oraz marketing rekomendacji – buzz.club i Public Relations – buzz.relations. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavamaker.