Marka Przysnacki wprowadza limitowaną kolekcję ubrań dla „chipsterów”

Marka Przysnacki w tym sezonie letnim serwuje gorący kąsek w postaci w 100% wyprodukowanej w Polsce, limitowanej kolekcji ubrań dla... „chipsterów” – koneserów chipsów, którzy zostali obdarzeni poczuciem humoru.
O autorze
0 min czytania 2018-07-30

W skład kolekcji Chipster, zaprojektowanej we współpracy z marką odzieżową Chrum.Com, wchodzą: t-shirty, tank topy i bluzy, a także uniwersalne dodatki. Całość można do woli wzbogacać haftowanymi „narzepkami”, czyli grafikami na rzepy zabawnie interpretującymi smaki i cechy chipsów Przysnacki. Ubrania są do kupienia online w sklepie Chrum.Com, w „chrumowych” sklepach stacjonarnych i w mobilnym Chrum.Trucku.

Kreację reklamową kolekcji przygotowała agencja PZL. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum, a obsługą mediów społecznościowych – F11. Działania promocyjne obejmą Facebook, Instagram oraz display.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj