Ciekawym przykładem tego, że twórcy reklamy outdoorowej dalej potrafią zaskoczyć kreatywnością, jest billboard w kształcie zjedzonego do połowy loda na patyku, stworzony w kwietniu br. przez agencję Trozzolo z USA dla marki United Cooling, zajmującej się m.in. klimatyzacją i systemami chłodzącymi. Kreacja idealnie oddaje to, co firma ma swoim klientom do zaoferowania.
źródło: www.adsoftheworld.com/media/outdoor/united_cooling_popsicle
Zobacz również
PS
Zwykłe reklamy outdoorowe już dawno przeszły do lamusa. Teraz, żeby zwrócić uwagę odbiorcy, potrzeba czegoś innowacyjnego. Czegoś, co się wyróżnia. Czegoś, czego jeszcze nie było. Więcej przykładów niezwykłych reklam outdoorowych możecie zobaczyć w naszym przeglądzie najciekawszych realizacji reklamy billboardowej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Producent lodów Magnum od lat zaskakuje odważnymi i ciekawymi kreacjami. W tegorocznej kampanii marka sprytnie wykorzystała kształt lodów w reklamach zewnętrznych.
PS3
Dla wszystkich miłośników lodów, na Manhattanie otwarto The Pint Shop: apetyczne połączenie Muzeum Lodów i laboratorium.
PS4
Lody w każdej postaci stanowią idealną przekąskę w upalne dni, a o ich atrakcyjności nie zapominają producenci, prześcigając się w pomysłach na nowe formy reklamy. Przegląd reklam, które ochłodzą możecie zobaczyć tutaj.