Marka Unilever przy stworzeniu tej kampanii podjęła współpracę z francuskim ilustratorem Thomasem Danthonym, który słynie z lekkich i odważnych kompozycji. Billboardy, które będzie można zobaczyć w największych miastach Europy pokazują letnie chwile rozkoszy i wprowadzają nas w wakacyjny nastrój. Majstersztyk!
Zobacz również
-
Ketchup w butelce po szamponie i kawa w puszce po farbie… Czy chaos packaging to nowy trend [OPINIE]
-
Hashtagalek w niezwykłej sesji retro odkrywa piękno odświeżonego Hotelu Arche Nałęczów
-
„Lá Fora É Mais Legal”: Fruittella zachęca dzieci do wyjścia na dwór i tworzy książkę, którą można czytać tylko w słońcu
Co myślcie o takiej formie uchwycenia przyjemności?
Lato i lody to duet idealny. Nie ma na świecie diety, która powstrzyma nas od zakupu jednego, niosącego ochłodę loda w upalny dzień! Jeszcze ciężej oprzeć się pokusie, kiedy reklamy lodów wyglądają tak apetycznie!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Lato, słońce, upał… Lody włoskie, na patyku, a może domowej roboty? W każdej postaci stanowią idealną przekąskę w upalne dni, a o ich atrakcyjności nie zapominają producenci, prześcigając się w pomysłach na nowe formy reklamy. Przegląd reklam, które ochłodzą możecie zobaczyć tutaj.
PS3
Na doskonały sposób na zagospodarowanie przestrzeni i stworzenie niecodziennej kreacji wpadło Spotify, które daje miłośnikom jego twórczości możliwość podróży „na marsa” i obejrzenie tego, co miało dla artysty szczególne znaczenie, wpłynęło na jego muzykę, modę, kulturę. Więcej o akcji poświęconej Davidowi Bowie, przeczytacie → tutaj.