Magnum stworzył kampanię ikon przyjemności. Przypatrz się dobrze, a poczujesz powiew świeżości!

Magnum stworzył kampanię ikon przyjemności. Przypatrz się dobrze, a poczujesz powiew świeżości!
Producent lodów Magnum od lat zaskakuje nas odważnymi i pięknymi kreacjami. W najnowszej kampanii marki kształty lodów są sprytnie zintegrowane z artystycznymi reklamami zewnętrznymi.
O autorze
1 min czytania 2018-04-24

Marka Unilever przy stworzeniu tej kampanii podjęła współpracę z francuskim ilustratorem Thomasem Danthonym, który słynie z lekkich i odważnych kompozycji. Billboardy, które będzie można zobaczyć w największych miastach Europy pokazują letnie chwile rozkoszy i wprowadzają nas w wakacyjny nastrój. Majstersztyk!

Co myślcie o takiej formie uchwycenia przyjemności?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Lato i lody to duet idealny. Nie ma na świecie diety, która powstrzyma nas od zakupu jednego, niosącego ochłodę loda w upalny dzień! Jeszcze ciężej oprzeć się pokusie, kiedy reklamy lodów wyglądają tak apetycznie!

Słuchaj podcastu NowyMarketing




NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Lato, słońce, upał… Lody włoskie, na patyku, a może domowej roboty? W każdej postaci stanowią idealną przekąskę w upalne dni, a o ich atrakcyjności nie zapominają producenci, prześcigając się w pomysłach na nowe formy reklamy. Przegląd reklam, które ochłodzą możecie zobaczyć tutaj.

PS3

Na doskonały sposób na zagospodarowanie przestrzeni i stworzenie niecodziennej kreacji wpadło Spotify, które daje miłośnikom jego twórczości możliwość podróży „na marsa” i obejrzenie tego, co miało dla artysty szczególne znaczenie, wpłynęło na jego muzykę, modę, kulturę. Więcej o akcji poświęconej Davidowi Bowie, przeczytacie → tutaj.