…i postrzeganie miasta.
Spotify przekształca stację metra Broadway-Lafayette w Nowym Jorku w podziemną wystawę, która składa hołd legendarnym dziełom i sensacyjnemu życiu ikony muzycznej. Fani i przechodnie mogą być zachwyceni zwiedzaniem stacji od 17 kwietnia do 13 maja. Wewnątrz stacji goście zobaczą liczne obrazy inspirowane sztuką Bowiego, wykonane w wielkoformatowych rozmiarach. Każde dzieło będzie połączone z czymś, co powiedział artysta, co miało wpływ na jego pracę, dając w ten sposób głębszy wgląd w jego sposób myślenia i metody. Dodatkowo każdy eksponat będzie zawierał unikalny kod Spotify, który przybliży fanów do muzyki Bowiego i będzie towarzyszył podziemnemu doświadczeniu.
Zobacz również
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Na ciekawy pomysł, choć nie tak spektakularny jak akcja Spotify, wpadło niegdyś Nike. „Just Do It” marki zawsze było hasłem, które miało pomagać pokonywać własne granice i stawiać czoła coraz to nowszym wyzwaniom. Outdoorowa kampania marki przypominała akt wandalizmu, a w rzeczywistości była ciekawą wariacją na jej temat. Trochę tak, jakby ktoś w biegu wyrysował markerem mantrę „Just Do It”.
PS2
Spotify często zaskakuje. Niedawno marka połączyła siły z niemieckim schroniskiem i agencją Silverplan, wpadając na świetny pomysł, w którym właściciele psów szukają idealnego zwierzaka na podstawie gustu muzycznego! Na stronie internetowej schroniska znajdują się psy do adopcji, przy których zaznaczony jest rodzaj muzyki, jaką preferuje dany zwierzak.