…i postrzeganie miasta.
Spotify przekształca stację metra Broadway-Lafayette w Nowym Jorku w podziemną wystawę, która składa hołd legendarnym dziełom i sensacyjnemu życiu ikony muzycznej. Fani i przechodnie mogą być zachwyceni zwiedzaniem stacji od 17 kwietnia do 13 maja. Wewnątrz stacji goście zobaczą liczne obrazy inspirowane sztuką Bowiego, wykonane w wielkoformatowych rozmiarach. Każde dzieło będzie połączone z czymś, co powiedział artysta, co miało wpływ na jego pracę, dając w ten sposób głębszy wgląd w jego sposób myślenia i metody. Dodatkowo każdy eksponat będzie zawierał unikalny kod Spotify, który przybliży fanów do muzyki Bowiego i będzie towarzyszył podziemnemu doświadczeniu.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Na ciekawy pomysł, choć nie tak spektakularny jak akcja Spotify, wpadło niegdyś Nike. „Just Do It” marki zawsze było hasłem, które miało pomagać pokonywać własne granice i stawiać czoła coraz to nowszym wyzwaniom. Outdoorowa kampania marki przypominała akt wandalizmu, a w rzeczywistości była ciekawą wariacją na jej temat. Trochę tak, jakby ktoś w biegu wyrysował markerem mantrę „Just Do It”.
PS2
Spotify często zaskakuje. Niedawno marka połączyła siły z niemieckim schroniskiem i agencją Silverplan, wpadając na świetny pomysł, w którym właściciele psów szukają idealnego zwierzaka na podstawie gustu muzycznego! Na stronie internetowej schroniska znajdują się psy do adopcji, przy których zaznaczony jest rodzaj muzyki, jaką preferuje dany zwierzak.