Renowacje, czyli jak program zmienia miejskie przestrzenie
W ramach 1. etapu programu na początku maja odbyły się renowacje 4 lokalizacji. W gronie wybranych znalazły się miejsca i obiekty, które są ważne dla lokalnych społeczności.
Zobacz również
23 maja rozpoczął się 2. etap programu, w wyniku którego zostały wyłonione kolejne 4 miejsca przeznaczone do renowacji, wybrane w ramach głosowania na www.witajpieknapolsko.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Partnerem społecznym programu była Fundacja Urban Forms, która zajmuje się szeroko pojętą kulturą miejską.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Program „Cif. Witaj, piękna Polsko!” jest częścią globalnej akcji Cif Cleans. Dzięki temu marka Cif wprowadza korzystne zmiany w otoczeniu mieszkańców już 8 krajów świata, wpływając pozytywnie na ich komfort życia i samopoczucie.
PS Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!
W ramach plebiscytu „Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!” organizatorzy szukali najbardziej sympatycznej miejscowości w Polsce, czyli takiej, w której mieszkają życzliwi, uśmiechnięci, mili i otwarci ludzie. W trakcie 2. edycji o tytuł Najmilszego Miasta w Polsce i nagrodę główną, wartą 0,5 mln zł promocję zwycięskiego miasta, starały się 913 miejscowości.