Edyta Kowal, dotychczasowa content marketing managerka w Prowly, awansowała na stanowisko chief marketing officera. Zastąpiła na tym stanowisku Piotra Bożka, który odszedł z firmy w maju br., by rozwijać własny biznes. Jako CMO Edyta koordynuje działania marketingowe Prowly w Polsce i na rynkach zagranicznych. Do jej obowiązków należy m.in. budowa strategii marketingowej Prowly, bieżąca optymalizacja ROI, a także zarządzanie i rozwój zespołu.
Edyta do tej pory odpowiadała za strategię content marketingową i prowadziła międzynarodowy serwis poświęcony public relations – Prowly Magazine. Zainicjowała również cykl spotkań branżowych dla praktyków content marketingu – Content Espresso, który prowadzi wspólnie z trzema innymi ekspertkami branżowymi: Magdaleną Urbaniak z Brand24, Anną Mościcką z Whites oraz Małgorzatą Walendziewską z indaHash. Wcześniej redaktor naczelna Proto.pl, portalu branżowego o public relations w Polsce, i PR-owiec wspierający takie marki jak Castrol czy Evenea. Udziela się ekspercko na łamach rodzimych i zagranicznych mediów. Pisze głównie o komunikacji, contencie i social mediach. Po godzinach pilotuje niebieską mazdę MX5.
Zobacz również
Do zespołu Prowly Edyta dołączyła we wrześniu 2015 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]