Za cztery kwartały 2012 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Socializer wyniosły 10 mln zł, a zysk netto ponad 2,1 mln zł. W stosunku do wyników jednostkowych Socializer S.A. za rok 2011 przychody wzrosły o ponad 6,7 mln zł (209%), zaś wynik netto o ponad 1,3 mln zł (162%). Rentowność ze sprzedaży przekroczyła 21%.
Zobacz również
Tylko w czwartym kwartale 2012 roku przychody netto ze sprzedaży grupy w ujęciu skonsolidowanym (dane konsolidowane od 1 listopada 2012 roku) wyniosły ponad 4,8 mln zł. Spółka wypracowała skonsolidowany zysk netto na poziomie ponad 1,2 mln zł.
Na wyniki finansowe za cztery kwartały 2012 roku wpłynęła aktywna działalność spółki Socializer S.A. w zakresie budowy i rozwoju Grupy Kapitałowej Socializer, a także pozyskiwania nowych klientów. Przejęcie na przestrzeni 2012 roku spółek M2.0 Sp. z o.o. (pod którą działa marka Lubię To) oraz 10K Sp. z o.o. (operatora marki Brandkarma) zaowocowało powstaniem holdingu, w którego strukturze każda ze spółek działających w tym samym obszarze biznesowym realizuje inną strategię i posiada inne portfolio klientów.
W 2013 roku Socializer S.A. planuje kontynuować wzrost. Strategiczne zadania, jakie agencja postawiła sobie na ten rok, to automatyzacja procesów wewnętrznych firmy, a także skoncentrowanie się na długofalowej współpracy z dotychczasowymi klientami. Spółka będzie nadal kontynuować realizację strategii rozwoju Grupy Kapitałowej Socializer.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Mamy ambitne plany w związku z ekspansją spółki 10K na rynki zagraniczne. W ramach jej działalności uruchamiamy właśnie nową markę o nazwie SocialFormance, która oferować będzie usługi optymalizacji kampanii w mediach społecznościowych z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi i mechanizmów analitycznych – mówi Łukasz Misiukanis, prezes spółki Socializer S.A.
Słuchaj podcastu NowyMarketing