Na kanale ING Banku Śląskiego na portalu YouTube opublikowano ponad 440 filmów. W serwisie bank publikuje m.in. wideo-porady pokazujące jak korzystać z usług bankowych np. jak płacić BLIK-iem czy korzystać z aplikacji Moje ING. Można tam również znaleźć wskazówki jak zadbać o swoje finanse, jak oszczędzać czy inwestować. Wszystko po to, by ułatwić klientom codzienne bankowanie.
Najnowszą realizacją banku jest cykl „Prosto o pieniądzach” – najczęstsze pytania, najprostsze odpowiedzi, w którym bank razem z Marcinem Iwuciem odpowiada na pytania, których Polacy najczęściej szukają w Google i YouTube.
Zobacz również
ING Bank Śląski wyróżnia się również pod względem liczby wyświetleń filmów. Materiały wideo opublikowane na kanale banku obejrzano ponad 100 mln razy. Jak wynika z czerwcowego raportu YouTube Trends Polska, przygotowanego przez Sotrender, są one także najchętniej komentowane i lubiane przez internautów ze wszystkich filmów w branży finansowej.
– Konsumpcja treści wideo w Internecie rośnie dynamicznie. Internet pozwala nam znacznie lepiej dopasować treści do odbiorców niż w przypadku telewizji. Docieramy z właściwym contentem do właściwego odbiorcy, dokładnie wtedy, kiedy tego potrzebuje. Przykładamy bardzo dużą wagę do tworzenia materiałów wideo w Internecie m.in. sprawdzamy czego najczęściej Polacy szukają w sieci i przygotowujemy content, który na te pytania odpowiada – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor odpowiedzialna za marketing i komunikację w ING Banku Śląskim.
Wszystkie materiały wideo dostępne są na profilu banku: www.youtube.com/ingbsk.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing