Aperol-ivery: darmowy Spritz pod same drzwi z okazji dnia prosecco

Aperol-ivery: darmowy Spritz pod same drzwi z okazji dnia prosecco
Aby pomóc uroczyście świętować przypadający 13 sierpnia dzień prosecco, marka Aperol przygotowała akcję Aperol-ivery, dzięki której można zamówić dostawę 2 darmowych kieliszków Spritza pod same drzwi.
O autorze
1 min czytania 2018-08-13

Z okazji dnia prosecco, Campari w Anglii przygotowało akcję aperol-ivery, czyli bezpłatną dostawę pod wskazany adres 2 darmowych kieliszków Spritza osobom, które zostawią swoje dane na stronie www.aperolspritzsocials.com/aperolivery/. 

Post udostępniony przez Aperol Spritz UK (@aperolspritzuk)

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]

Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]

Akcja odbędzie się w dniach 13-15 sierpnia w Londynie, i 17-19 sierpnia w Manchesterze.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Da Grasso: PizzaPatrol

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ramach akcji PizzaPatrol przedstawiciele firmy, korzystając z narzędzi do monitoringu internetu, wyszukiwali wpisy sugerujące, że ktoś ma ochotę na pizzę lub po prostu jest głodny i docierali do tych właśnie osób w jak najkrótszym czasie z pachnącą, ciepłą pizzą. 

PS2  

Sieć Domino’s Pizza sponsoruje remonty dróg w wybranych miasteczkach w USA tylko po to, aby pizza trafiała w całości do domów klientów.

PS3

Szwedzka sieć meblowa od zawsze stara się dostosowywać swoją ofertę i usługi do kraju, w którym je sprzedaje. Teraz, otwierając swój pierwszy sklep w Indiach, zadbała o transport dla tamtejszych klientów. Produkty IKEA będą rozwożone spersonalizowanymi rikszami, które mają napęd na energię słoneczną.