Paweł Kotowski (Mastercard): Liczą się ludzie, a nie konsumenci

Paweł Kotowski (Mastercard): Liczą się ludzie, a nie konsumenci
Na pytania z Marketingowej 11 odpowiedział tym razem Paweł Kotowski, dyrektor marketingu Mastercard.
O autorze
1 min czytania 2018-08-14

1. W marketingu najważniejsze jest…

Kreatywność i ciągła analiza danych.

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…

Red Bull I-Battle. 3 lata, 15 miast, 23 imprezy, setki wrzeszczących gardeł… bezcenne.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…

Mam wrażenie, że właśnie się z nim mierzę. 😉

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to…

Drzewo marzeń i platforma Mastercard BezcenneNiespodzianki.pl – całkowita nowość i niesamowite doświadczenie marketingowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

5. Kampania, której twórcom mógłbym zazdrościć, to…

Projekt dewelopera AP Thailand i agencji reklamowej CJ Worx:

Nic dodać, nic ująć. Świetny kontekst z marką.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…

Liczą się ludzie, a nie konsumenci.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…

Cytując agencje „Bierzemy influencera, który zrobi nam zasięg”.

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

Rozmawiać, rozmawiać i jeszcze raz rozmawiać. Najlepsze pomysły powstają podczas wspólnych spotkań, a nie na mailach.

9. Swoje inspiracje czerpię z…

Głów otaczających mnie osób.

10. Moja kampania marzeń…

Mam jeden pomysł w głowie…

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

Cały czas się zmienia i to go czyni ciekawym.

 

O rozmówcy:

Paweł Kotowski
dyrektor marketingu Mastercard

Jest odpowiedzialny za działania promujące Mastercard, a także za współpracę marketingową z bankami i sieciami handlowymi oraz za projekty sponsoringowe firmy w Polsce. Dołączył do Mastercard w 2016 roku jako marketing manager i był odpowiedzialny za komunikację konsumencką. W tym okresie zrealizował wiele projektów z zakresu wzmacniania świadomości marki, innowacji oraz badań.
Paweł zaczął karierę marketingową w Red Bullu, gdzie pracował przez niemal 9 lat, początkowo jako analityk i menedżer ds. marketingu w dziale On Premise, opracowując strategie marketingowe współpracy z punktami gastronomicznymi. Następnie przez 3 lata był brand managerem odpowiedzialnym za komunikację marketingową Red Bull w zakresie produktów oraz eventów sportowych i kulturalnych.