1. W marketingu najważniejsze jest…
Kreatywność i ciągła analiza danych.
2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…
Red Bull I-Battle. 3 lata, 15 miast, 23 imprezy, setki wrzeszczących gardeł… bezcenne.
Zobacz również
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…
Mam wrażenie, że właśnie się z nim mierzę. 😉
4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to…
Drzewo marzeń i platforma Mastercard BezcenneNiespodzianki.pl – całkowita nowość i niesamowite doświadczenie marketingowe.
5. Kampania, której twórcom mógłbym zazdrościć, to…
Projekt dewelopera AP Thailand i agencji reklamowej CJ Worx:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nic dodać, nic ująć. Świetny kontekst z marką.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…
Liczą się ludzie, a nie konsumenci.
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…
Cytując agencje „Bierzemy influencera, który zrobi nam zasięg”.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
Rozmawiać, rozmawiać i jeszcze raz rozmawiać. Najlepsze pomysły powstają podczas wspólnych spotkań, a nie na mailach.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
Głów otaczających mnie osób.
10. Moja kampania marzeń…
Mam jeden pomysł w głowie…
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…
Cały czas się zmienia i to go czyni ciekawym.
O rozmówcy:
Paweł Kotowski
dyrektor marketingu Mastercard
Jest odpowiedzialny za działania promujące Mastercard, a także za współpracę marketingową z bankami i sieciami handlowymi oraz za projekty sponsoringowe firmy w Polsce. Dołączył do Mastercard w 2016 roku jako marketing manager i był odpowiedzialny za komunikację konsumencką. W tym okresie zrealizował wiele projektów z zakresu wzmacniania świadomości marki, innowacji oraz badań.
Paweł zaczął karierę marketingową w Red Bullu, gdzie pracował przez niemal 9 lat, początkowo jako analityk i menedżer ds. marketingu w dziale On Premise, opracowując strategie marketingowe współpracy z punktami gastronomicznymi. Następnie przez 3 lata był brand managerem odpowiedzialnym za komunikację marketingową Red Bull w zakresie produktów oraz eventów sportowych i kulturalnych.