Tegoroczna edycja festiwalu w Kostrzynie nad Odrą po raz kolejny nie zawiodła rzeszy fanów muzyki z Polski i świata. Na Scenie Leszka wzorem poprzednich lat ponownie wystąpili niezwykle zdolni młodzi artyści, którzy zdobyli Dziką Kartę Lecha. Wśród wykonawców, którzy dostali szansę zaprezentowania się szerokiej publiczności znaleźli się: Agata Karczewska, Zenek, Wiewiórka na Drzewie, St. James Hotel, Two Timer, Wszyscy Byliśmy Harcerzami, Dream Atlas, Horrorscope i Opus Magnum. Ich występy spotkały się z niezwykle pozytywnym odbiorem publiczności.
Podczas tegorocznej edycji uczestnicy mogli korzystać z wielu atrakcji przygotowanych w strefie marki. Wśród nich znalazły się stanowiska do farbowania włosów na zielono i malowania na ciele, festiwal proszków holi, gigantyczny twister, karaoke oraz Kuźnia Talentów. To tam podczas warsztatów z recyklingu i upcyklingu powstały niezwykle kreatywne przedmioty: od skrzypiec z odzysku, aż po ekologiczną torbę na puszki piwa. Razem z festiwalowiczami w Kuźni bawili się influencerzy – między innymi Karolina Gilon, Tomson, Baron, Adam Fidusiewicz, Igor Herbut, Maciek Sieradzki, Lotek i Renata Kaczoruk.
Zobacz również
Leszek uwielbia festiwalowe szaleństwo, nie zapomina jednak o bezpieczeństwie. Dlatego przygotował także dwie strefy dedykowane odpowiedzialnej zabawie: Strefa Eko oraz Sprawdź Promile. W pierwszej z nich zbierane były odpady przynoszone przez zaangażowanych entuzjastów. Czterej rekordziści, którzy zebrali odpowiednio aż 76,3 kg i 69,6 kg plastiku oraz 101,6 kg i 95,8 kg puszek, otrzymali oryginalne skutery elektryczne w kolorach festiwalu! Co roku Leszek z pomocą uczestników dokłada starań, aby Pol’And’Rock stawał się coraz bardziej zielony. W strefie Sprawdź Promile zadbał natomiast o odpowiedzialną konsumpcję alkoholu i bezpieczny powrót fanów muzyki do domu. Służyły temu przygotowane w strefie stanowiska do badania profesjonalnym alkomatem oraz animacje z użyciem alkogogli. Podczas festiwalu w strefie i policyjnych punktach przebadano aż 60 193 osoby.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Poza wyjątkową muzyką i mocą atrakcji, na festiwalowiczów ponownie czekała również niezwykła niespodzianka od Leszka – oryginalna puszka zaprojektowana przez Jerzego Owsiaka. Kolorowe, energetyczne opakowanie, nawiązujące do klimatu festiwalu cieszyło się ogromną popularnością – zarówno wśród uczestników festiwalu, jak i fanów muzyki z innych części kraju. W tym roku limitowany projekt puszki dostępny był bowiem nie tylko na terenie Pol’And’Rock i w wybranych okolicznych sklepach, ale także marketach sieci Lidl w całej Polsce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing