Marka Harley-Davidson Australia w ramach świętowania dnia relaksacji, stworzyła spot, w którym jedynym instrumentem jest dźwięk silnika motocykla.
Projekt Harley Guided Meditation został zrealizowany przez 303 MullenLowe Sydney i Sonar Music z wykorzystaniem technik ASMR (ang. autonomous sensory meridian response), których celem jest wywołanie relaksującego uczucia w całym ciele i ułatwienie zasypiania.
Zobacz również
Akcja jest częścią globalnej inicjatywy „Be Heard” Spotify. Na platformie możemy posłuchać skróconej wersji nagrania i przejść do strony projektu: harley-meditation.com.
PS
easyJet nagrał płytę z dźwiękami silnika, by ułatwić pasażerom zasypianie
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2 IKEA i Grupa Darwin
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Według IKEA, ASMR to najlepszy sposób na relaks i odstresowanie. Marka wraz z Grupą Darwin namawia Polaków do odpoczynku.
PS3 IKEA: Oddly IKEA
W 2017 roku IKEA przygotowała całą serię spotów z dźwiękami ASMR, która miała uspokajać strudzonych, powrotem do szkoły, uczniów: 25 minutowy film, który ma pomóc odprężyć się po ciężkim dniu i wrócić do normalnego życia po wakacjach.