Każda osoba zainteresowana pracą w BZWBK, odwiedzająca stronę internetową www.bzwbk.pl/kariera może w szybki i prosty sposób zostawić informacje na temat swojego doświadczenia zawodowego, umiejętności i oczekiwań finansowych rozmawiając z botem przez Messengera.
Podane podczas czatu odpowiedzi zostają zapamiętane i dopasowane do obecnych i przyszłych rekrutacji oferowanych przez bank.
Zobacz również
– Jesteśmy organizacją stawiającą na innowacyjne rozwiązania, w tym multikanałowy kontakt ze wszystkimi grupami interesariuszy. Chętnie współpracujemy ze środowiskiem polskich startupów, testując i wdrażając ich narzędzia również dla celów HR-owych. Nasi kandydaci to ważna grupa docelowa, dla której chcemy tworzyć wyjątkowe doświadczenia w całym procesie rekrutacji. Kandydaci oczekują spersonalizowanego kontaktu w czasie rzeczywistym, w dogodnym dla nich momencie. Dlatego zainwestowaliśmy w nowy kanał komunikacji. Robot wesprze nas w prezentowaniu kandydatom ofert pracy dopasowanych do oczekiwań i kompetencji – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. – mówi Katarzyna Sowińska, head of recruitment & employer branding w Banku Zachodnim WBK.
Emplobot działa zgodnie z RODO zdejmując z pracodawcy wiele obowiązków informacyjnych związanych z przetwarzaniem danych osobowych kandydatów. Wszystkie aplikacje są anonimowe do momentu, w którym sam kandydat zaakceptuje zaproszenie na spotkanie rekrutacyjne.
Zalet Emplobota jest jednak więcej. To przede wszystkim system, który ciągle się uczy. Dzięki analizie tysięcy profili kandydatów i ofert pracy dziennie jest w stanie selekcjonować kandydatów lepiej niż człowiek.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing