Snickers zaprezentował kolejną odsłonę swojej kampanii w myśl hasła „Gdy jesteś głodny, nie jesteś sobą”. W nowym spocie wystąpił światowej sławy piosenkarz Elton John oraz młodzi przedstawiciele brytyjskiej hip-hopowej sceny muzycznej, tacy jak Boogie, Monique Lawz czy Femi Nylander.
W reklamie pokazany jest fragment freestyle’owej potyczki. W pewnym momencie, gdy przychodzi kolej na hip-hopowca Boogie’go, pojawia się Elton John, który wykonuje swój słynny utwór „Don’t go breaking my heart”. Wprawia tym samym w zdziwienie osoby stojące obok niego do momentu, aż inny raper ucisza go słowami „Eat a Snickers. You always lose your edge when you’re hungry”. Po ugryzieniu kęsa batona Elton John zmienia się z powrotem w swoje pierwotne wcielenie – rapera Boogie’ego.
Zobacz również
Spot stworzony przez brytyjską agencję AMV BBDO jest jednocześnie hołdem dla młodych talentów z hip-hopowej sceny muzycznej Wielkiej Brytanii – jak przyznał sam Elton John w oficjalnym komunikacie prasowym na temat reklamy.
– Większość ludzi doskonale wie, że od dawna jestem fanem hip-hopu i dlatego chciałem być częścią kampanii Snickersa, by móc spotkać się z paroma świetnymi młodymi hip-hopowcami. Co więcej, uwielbiam sposób, w jaki Snickers przedstawia, jak się zachowują ludzie, gdy są głodni. Wszystko jest utrzymane w humorystycznym tonie i do tego bardzo aktualne, biorąc pod uwagę, że hip-hop jest teraz jednym z największych gatunków muzycznych w dzisiejszym świecie.
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Inne odsłony kampanii „Gdy jesteś głodny, nie jesteś sobą” z popularnymi osobami.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
W kampanii „Kup jednego Snickersa w cenie dwóch”, marka chciała sprawdzić czujność swoich klientów i tym samym udowodnić, że gdy są głodni, robią głupie rzeczy – takie jak np. klikanie w baner z ofertą batona w cenie dwóch.
PS3
W 2016 roku Snickers zaprezentował kampanię „Nie ściągaj apek, kiedy jesteś głodny!”. Wtedy marka wzięła na cel osoby, które przeszukują sklepy z mobilnymi aplikacjami w poszukiwaniu ciekawych programów, i promowała aplikację, która sprawi, że telefon staje się wodoodporny.