„Kieruj się delikatnością” – Milka zachęca do życzliwości na drodze oraz w komunikacji miejskiej

Milka rusza z kolejną słodką kampanią – „Kieruj się delikatnością”, w której będzie zachęcać do empatii i serdeczności na drodze oraz w komunikacji miejskiej.
O autorze
1 min czytania 2018-09-04

Marka Milka po raz kolejny rusza z czułym przekazem inspirującym Polaków do okazywania serdecznych gestów. Tym razem będzie zachęcać do życzliwości na drodze oraz w komunikacji miejskiej. Przede wszystkim chodzi o małe, ale ważne gesty, które z powodzeniem mogą stanowić kodeks dobrych praktyk na drodze: ustępowanie pierwszeństwa pieszym, zwracanie uwagi na rowerzystów i motocyklistów, aż wreszcie – najogólniej rzecz biorąc – okazywanie wyrozumiałości wobec wszystkich pozostałych członków ruchu oraz troska o wzajemne bezpieczeństwo.

– Jako marka, która od lat mobilizuje Polaków do bycia delikatnymi, chcemy zwrócić uwagę na realny problem społeczny i wyjść mu naprzeciw z pomocnym rozwiązaniem. Komunikaty Milki inspirujące kierowców i pasażerów do pozytywnych zachowań w podróży pojawią się w całej Polsce na billboardach przy drogach, wiatach autobusowych i tramwajowych oraz na ekranach w komunikacji miejskiej – mówi Paulina Polubiec, Junior Brand Manager marki Milka, Mondelez Polska. Wierzymy, że kierowanie się delikatnością na drogach bezpośrednio wpływa nie tylko na samą atmosferę i komfort podczas przemieszczania się, ale i bezpieczeństwo, które powinno być priorytetem niezależne od okoliczności – dodaje Polubiec.

Na potrzeby realizacji kampanii „Kieruj się delikatnością” marka Milka zainicjowała przeprowadzenie badań, za które odpowiadał zespół ekspertów z dziedziny psychologii Uniwersytetu SWPS. Potwierdziły one, że przełom sierpnia i września to okres, w którym dochodzi do większej liczby wypadków drogowych. Ludzie zaś okazują sobie wtedy zdecydowanie mniej życzliwości, a także zauważają ogólne pogorszenie atmosfery podczas podróżowania do pracy czy szkoły.

W kampanię zaangażował się także Robert Chilimończyk – kierowca warszawskiego autobusu znany jako Wesoły Kierowca, który zasłynął dzięki codziennemu rozbawianiu Warszawiaków i zachęcaniu ich do wzajemnej życzliwości.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działania będą prowadzone z wykorzystaniem nośników spotów emitowanych w internecie oraz komunikacji miejskiej, OOH, m.in. bilbordów i citylightów, ale też nośników na wiatach autobusowych i tramwajowych oraz na ekranach w komunikacji miejskiej. Kampania będzie miała również silne wsparcie sprzedażowe.


Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za strategię kampanii odpowiada agencja AdValue, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat. Kreacje przygotowała agencja Liquid Thread. Obsługę social media powierzono Sarigato, zaś działania PR prowadzi agencja Big Picture.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się