ROCKWOOL rozpoczął kampanię z blogerami – „Ocieplamy Życie”

Nowa kampania „Ocieplamy Życie” realizowana przez ROCKWOOL Polska podpowiada, jak stworzyć funkcjonalny, bezpieczny i wygodny dom. Kampania powstaje we współpracy ze znanymi blogerami, m.in. Beatą Lipov („Lawendowy Dom”) czy Katarzyną Michałkiewicz („KM we wnętrzu”).
O autorze
1 min czytania 2018-09-05

Serwis „Ocieplamy życie” (ocieplamyzycie.pl), w którym znani blogerzy podpowiadają najlepsze sposoby na stworzenie komfortowego domu, pomaga w podjęciu właściwych decyzji już na etapie jego budowy. Na nasze samopoczucie ma wpływ nie tylko funkcjonalnie urządzone wnętrze, ale i niewidoczne dla oka nowoczesne rozwiązania budowalne.

Serwis powstał dla ludzi zarówno już spełnionych zawodowo i prywatnie, jak i tych wciąż ambitnie dążących do wytyczonego celu, chcących jednak znaleźć przestrzeń, która daje odrobinę wytchnienia. – Proponujemy, jak urządzić to najważniejsze miejsce, by odpowiadało naszemu usposobieniu, poczuciu estetyki i oczekiwaniom. Inspirujemy do szukania idealnego domu, przedstawiając rozwiązania z różnych stron świata i głosy ekspertów. Polecamy dobre, sprawdzone sposoby na tworzenie harmonijnego, wygodnego wnętrza – mówi Łukasz Glapa, dyrektor marketingu CEE w ROCKWOOL Polska.

O czym można poczytać w serwisie „Ocieplamy Życie”? Damian Czernik, autor bloga „Okiem Inżyniera” dzieli się wiedzą na temat właściwego przeprowadzania prac remontowych, termomodernizacji, doradza, jak zaoszczędzić na ogrzewaniu i które technologie grzewcze sprawdzają się najlepiej. Te porady to znakomita baza wyjściowa dla wszystkich, którzy planują budowę domu lub termomodernizację.

Autorka bloga „Lawendowy dom” Beata Lipov czy Katarzyna Michałkiewicz, autorka bloga „KM we wnętrzu” doradzają, jak stworzyć prawdziwy dom – taki, do którego chce się wracać i spędzać czas z rodziną i bliskimi. Zieleń w domu, zaplanowanie funkcji poszczególnych przestrzeni, dobre nawyki, porady dotyczące rozwiązań budowlanych – to wszystko tworzy harmonijną, przyjazną przestrzeń.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Idealny dom to nie tylko wnętrze, ale i jego wpływ na otoczenie. Eksperci podkreślają, że jesteśmy odpowiedzialni za siebie nawzajem, a to, jak budujemy i jak żyjemy w wielkim stopniu oddziałuje na innych. Jak wspólnie możemy kreować przyjazne miejsca do życia? Na to pytanie odpowiadają nasi autorzy – dodaje Łukasz Glapa, dyrektor marketingu CEE w ROCKWOOL Polska.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się