W ramach nowej promocji PLAY zamierza dodatkowo nagradzać użytkowników swojej sieci, zarejestrowanych w serwisie dogry.pl. Dzięki temu gracze, korzystający z oferty marki na kartę, otrzymają podwójną liczbę punktów w zamian za zarejestrowanie numeru oraz doładowania telefonu.
Dogry.pl to internetowa platforma dla graczy, która w zamian za wykonywanie określonych zadań, umożliwia zdobywanie punktów. Premiowane są m.in. zdobycie określonego poziomu, pokonanie danej liczby przeciwników lub wybudowanie konkretnego budynku w grach na urządzenia mobilne oraz na PC. Zebrane punkty można następnie wymieniać na atrakcyjne nagrody, które z pewnością docenią gracze – są to pełne wersje gier, wirtualne przedmioty, a także karty Paysafecard.
Zobacz również
Posiadacze numeru na kartę w sieci PLAY otrzymują dodatkowe punkty w serwisie dogry.pl – za przeniesienie i zarejestrowanie numeru oraz za każdorazowe doładowanie konta. W ramach akcji promocyjnej, która potrwa od 1 do 9 września 2018 roku, operator PLAY podwoi ilość przyznawanych punktów – użytkownicy otrzymają za weryfikację numeru 1000 punktów, za przeniesienie numeru z innej sieci 4000 punktów, a za doładowanie konta kwotą 50 zł 1500 punktów.
Lista dostępnych nagród jest bardzo długa, dzięki czemu każdy będzie mógł wybrać coś dla siebie – największą popularnością cieszą się wirtualne przedmioty do gier CS:GO, League of Legends, Fortnite, PUBG, FIFA, Hearthstone, Overwatch oraz Destiny 2. Do wyboru są też pełne wersje gier, m.in. CS:GO, GTA V, Battlefield 1, FIFA 18, MINECRAFT, Rocket League, Wolfenstein II, Project Cars 2, Tekken 7, Euro Truck Simulator 2 oraz wiele innych.
Współpracę będą wspierać także znani gracze i YouTuberzy, m.in. Karolek, Kaiko oraz Manoyek. Osoby śledzące ich kanały poznają dokładną mechanikę serwisu dogry.pl, odkryją najlepsze sposoby na zdobywanie punktów oraz obejrzą szczegółowe instrukcje wymiany punktów na nagrody. Gracze mogą więcej, dlatego warto dołączyć do platformy i podwoić punkty dzięki sieci PLAY. Im więcej grasz, tym więcej zdobywasz – #gamersgonnaplay.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing