Czy RODO wpłynęło na zachowania internautów? A może marketerzy musieli uwzględnić zmiany w swoich planach? Dzięki uzyskanym w badaniu odpowiedziom będziemy w stanie dowiedzieć się jak skonstruować skuteczny newsletter. Dodatkowo firma SARE będzie w stanie dopasować swoje narzędzia do potrzeb klientów i oczekiwań rynku.
- Jakie znaczenie ma RODO w kontekście rozwoju e-mail marketingu?
- Czy automatyzacja marketingu to tylko górnolotny frazes czy raczej działanie konieczne?
Wyniki przeprowadzonego badania będą stanowiły cenne źródło wiedzy i podstawę do analizy aktualnych działań marketingowych. Z raportu sporządzonego na podstawie przeprowadzonych badań będzie można dowiedzieć się na przykład:
Zobacz również
- Jak wykorzystać narzędzie newslettera, aby stworzyć efektywną kampanię,
- Co wpływa na rozwój komunikacji elektronicznej,
- Jakie są oczekiwania współczesnego internauty.
Raport, który zostanie opublikowany po badaniu, komentowany będzie przez takich ekspertów jak Paweł Tkaczyk oraz Piotr Bucki.
Tegoroczne badanie przeprowadzane jest za pomocą modułu ankiet systemu SARE oraz za pomocą panelu Badania Opinii należącego do Agencji Badawczej BioStat. Opinie użytkowników poczty elektronicznej zbierane będą do 8 listopada 2018 r. Przez ten czas ankieta będzie dostępna na stronie internetowej www.sare.pl/ankieta, jak również zostanie rozesłana do respondentów e-mailem. Ankieta będzie również dostępna w panelu systemu BioStat.
Ogólnopolskie badanie poczty elektronicznej zostało podzielone na dwie części. Pierwsza skierowana jest do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej, natomiast druga część rozbudowana o pytania branżowe, skierowana jest do marketerów, którzy na co dzień wykorzystują narzędzia marketingowe.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wypełnij ankietę!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wystarczy kilka minut, żeby wziąć udział w XV edycji Badania. Odpowiedz na pytania dotyczące tego, jak korzystasz z poczty elektronicznej.
Pytań nie jest mało, ale to dlatego, że chcemy dokładnie zbadać kluczowe zagadnienia dotyczące używania e-maila na co dzień. Aby wypełnić ankietę, należy wejść na stronę: www.sare.pl/ankieta lub zostać panelistą systemu BioStat.
Dla osób, które wypełnią całą ankietę udostępnioną przez system SARE i odpowiedzą na pytanie dotyczące optymalizacji badania, przygotowaliśmy nagrody – vouchery do sieci sklepów Empik.
Patronami tegorocznego badania są: MamStartup, NowyMarketing, Online Marketing Polska, IAB Polska, Izba Gospodarki Elektronicznej, Koncept, Marketer+, Brief, Tygrysy Biznesu, Fundacja Force, Dobre Softy, Szef Sprzedaży, Nowoczesna firma, IMM, Agencja Badawcza BioStat, INIS, Salelifter, mrTarget.