Spot „Fastest Ever” to przede wszystkim wyraz uznania dla determinacji Kipchoge. Maratończyk nieustannie pragnie być najlepszy w historii. Wygrywając dziewięć z ostatnich 10 maratonów, w których startował, a także osiągając najszybszy czas na dystansie maratońskim w ramach projektu Breaking2, Kipchoge pokazał, że jego celem pozostaje pobicie światowego rekordu. Dla wszystkich biegaczy sukces Kipchoge to dowód na to, że uśmiechając się przez jeszcze jedną milę, przez jeden wyścig więcej, są bliżej realizacji nawet najbardziej śmiałych marzeń.
Więcej szczegółów na temat kampanii znajduje się na stronie nike.com/justdoit. Wszystkie spoty z serii Just Do It można zobaczyć pod adresem: news.nike.com/just-do-it.
Zobacz również
PS
Marketingowcy Nike stworzyli futurystyczny stadion lekkoatletyczny, który lepiej niż cokolwiek zmotywuje do wytężonej pracy – bieżnia wizualizuje nam jak szybko powinniśmy biec, by pokonać samych siebie.
PS2
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W tym roku Nike celebruje 20-letnią współpracę z klubem FC Barcelona. Z tej okazji marka stworzyła spot reklamowy, w którym wystąpiły klubowe gwiazdy i najwierniejsi fani.
Słuchaj podcastu NowyMarketing