To już 22 produkcja serialowa Storytel, ale po raz pierwszy premierze serialu towarzyszy filmowy trailer, w którym obok Cezarego Pazury wystąpił m.in. Jacek Lenartowicz i Marcin Bosak.
– Lubimy eksperymentować. Dlatego postanowiliśmy pójść o krok dalej i do produkcji serialowej audio dołożyć obraz, aby wprowadzić użytkownika w historię, jej klimat i najważniejszych bohaterów. Myślę, że Czarek Pazura wychowany na słuchowiskach z niesamowitą analizą postaci i znakomitym warsztatem, pozwala w pełni wejść w świat „Autora bestsellerów”. Z naszych informacji wynika, że nikt na świecie nie produkuje jeszcze seriali audio, a co za tym idzie trailerów do nich. Dlatego jesteśmy bardzo ciekawi reakcji na to nowe podejście w biznesie audiobooków. – mówi Jakub Barzak, marketing menedżer Storytel Polska.
Zobacz również
„Autor bestsellerów” to dla Marcina Ciszewskiego nowa pisarska ścieżka. Znany z serii fabuł o współczesnych żołnierzach przenoszonych na fronty dawnych bitew oraz z powieści kryminalnych, autor tym razem przykłada lupę do własnego otoczenia, w opowieści o bestsellerowym pisarzu Jerzym Grobickim przedstawiając świat showbiznesowych elit i wielkich interesów środowiska kulturalnego.
Głosem autora bestsellerów przemówił Cezary Pazura. Aktor znany do tej pory z produkcji telewizyjnych i kinowych, wraca do serialu po kilku latach przerwy.
Do końca roku Storytel zapowiada jeszcze kilka premier w ramach Storytel Original. Firma stawia na różnorodność gatunków. Dostępne są zarówno romanse i powieści obyczajowe, jak mroczne thrillery, powieści historyczne, a także humorystyczne fantasy i historie dla dzieci. Jak dotąd w tym roku najchętniej słuchanymi historiami były kryminały: „Mewka” Dominika Sokołowskiego, czytana przez Borysa Szyca oraz „Biel” Piotra Jedlińskiego, czytany przez Krzysztofa Gosztyłę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W ramach promocji nowej produkcji Storytel przygotował dla nowych użytkowników aplikacji 30 dniowy, darmowy dostęp do całego serwisu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing