Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Cape Morris wygrywa przetarg na obsługę marki WMF

WMF rozstrzygnęło przetarg dotyczący relaunchu marki. Nowa agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii, materiałów kreatywnych oraz bieżącą obsługę marki.
O autorze
0 min czytania 2018-09-19

Przetarg został rozstrzygnięty w sierpniu 2018 roku. Agencja Cape Morris zajmie się wdrożeniem wypracowanej strategii komunikacji w kanałach digital (content marketing, e-commerce, influencerzy, social media), POS oraz działań media relations. Jest także autorem projektu nowego serwisu internetowego WMF oraz twórcą taktyki mediowej. Projekt z ramienia agencji prowadzi Krzysztof Żukowski.

– Nasza propozycja strategii spotkała się z pozytywnym odbiorem klienta, głównie z tytułu nadania każdemu narzędziu walorów sprzedażowych i konkretnych wartości, z których będą one rozliczane. Zaplanowano długofalowe założenia strategiczne mające za zadanie pozycjonować WMF w punktach styków w przestrzeni Internetu, wykazujących największą wartość sprzedażową. – komentuje strateg prowadzący projekt WMF, Michał Szczepański.

Marka WMF należy do grupy SEB, z którą Cape Morris współpracuje od kwietnia 2017 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj