Podczas wtorkowych obrad jury oceniło działania komunikacyjne, które znacząco wpłynęły na wyniki biznesowe projektów. Najwięcej, bo aż po 6 nominacji przyznano w 3 kategoriach: Retail/Kanały sprzedaży, Long Term Marketing Excellence, oraz Positive Change – Edukacja społeczna i Pro Bono. Najwięcej nominacji otrzymały agencje mediowe: Wavemaker (12), Mediacom i Starcom (po 7) oraz Value Media (4), a wśród agencji: Saatchi&Saatchi IS (7), Ogilvy (5) oraz DDB&Tribal, Grey Group Poland, Performance Media oraz Publicis Worldwide Polska (po 4). Ze strony klientów najwięcej nominacji otrzymali: IKEA (5), Grupa Maspex, ING Bank Śląski, L’Oréal Polska, Nestlé Polska i Philips (po 3) oraz Fundacja WOŚP, Grupa Żywiec, Huawei, Orange Polska, Prudential, USP Zdrowie (po 2).
Nominacje w kategorii Marketing&Business Solutions zostaną ogłoszone 8 października. Kampanie zgłoszone w tegorocznej edycji konkursu ocenia jury pod przewodnictwem Tomasza Lisewskiego, global head of brand, communications & digital and market w firmie Philips International. Zwycięskie kampanie poznamy podczas Gali, 29 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.
Zobacz również
Nominacje otrzymali:
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Doradca prawny: Firma prawnicza LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy
Konkurs wspierają:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Sponsorzy Strategiczni: Radio Zet, TVN,
- Sponsorzy Wspierający: AMS, Facebook, Wirtualna Polska,
- Partnerzy Merytoryczni: Mastercard, Nielsen, Premium TV,
- Partnerzy Technologiczni: Samsung, Siskin,
- Partnerzy: Douglas, KUKBUK, Lemon Film, Vegi,
- Partnerzy Gali: SASKA, Dictador, Jim Beam, OSHEE, Nivona,
- Patroni medialni: NowyMarketing, My Company, Radio ZET Chilli, Wirtualnemedia.pl.