Pizza Hut rozpoczęła oficjalną kampanię w ramach sponsoringu nad nowym sezonem NFL. W ciągu sezonu pizzeria będzie oferować wiele promocji w swoich restauracjach, kampanię telewizyjną z gwiazdami futbolu amerykańskiego, a także nową platformę cyfrową oraz pudełka na pizzę, które można połączyć z aplikacją mobilną, wykorzystującą rozszczerzoną rzeczywistość.
Nowe pudełka na pizzę Pizzy Hut, nie dość, że będą zawierać wszystkie 32 logotypy NFL, to jeszcze można je połączyć ze specjalną aplikacją Beanbag Blitz, w której wykorzystano rozszerzoną rzeczywistość. Aplikacja opiera się na grze strategicznej, zaś pudełko do pizzy służy graczom jako plansza.
Zobacz również
Dodatkowo w ramach sponsoringu nad NFL, Pizza Hut uruchomiła nową platformę cyfrową, która oferuje fanom piłki nożnej dostęp do specjalnych ofert oraz będzie przypominać o meczach ulubionej drużyny. Co więcej, użytkownicy platformy będą mieli okazję raz w tygodniu wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania będą nagrody związane z NFL, w tym np. udział w finałowym meczu Super Bowl LIII w Atlancie.
Pizza Hut rozpoczęła też swoją pierwszą ogólnokrajową kampanię telewizyjną NFL, w której występują gwiazdy ligi futbolu amerykańskiego, takie jak Antonio Pittsburgh Steelers i JuJu Smith-Schuster.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Portugalski oddział McDonald’s 25 września wycofa swoją kultową linię burgerów Maestro. Zamieniając pudełko od burgerów w pozytywkę, chce sprawić by ostatnie dni, w których będą dostępne burgery, były dla klientów wyjątkowe.
PS2
Boston Pizza wpadła na nietypowy pomysł wykorzystania swoich pudełek do pizzy – można je przekształcić w samonośny stół i dzięki temu jeść potrawę w łóżku.
PS3
PepsiCo wprowadziło na rynek limitowaną edycję opakowań Pepsi Vintage, jakie pojawiały się w sprzedaży na przestrzeni sześciu dekad: od 1940 do 2000 roku.